Bania Agafii - Szampon do włosów - specjalny aktywator wzrostu

23.9.16

szampon na porost włosów


Nie lubię dużych opakowań produktów. Jeśli mam tylko możliwość spróbować jakiegoś kosmetyku w mniejszej pojemności to z tego korzystam. Za mały - źle, za duży - może się znudzić a pośredni daje możliwość spróbowania i oceny czy produkt jest wart zakupu czy też nie. Szampon - specjalny aktywator wzrostu Bania Agafii skusił mnie swoją pojemnością a także działaniem. Zobaczcie!



Szampon stosowałam wraz z maską na porost włosów i efekty bardzo mnie ucieszyły - zdecydowanie mniej wypadało mi włosów. Już nawet podczas aplikacji - podczas mycia było ich o połowę mniej.
Cieszę się też z faktu, że nie podrażnia skóry oraz nie przynosi efektów ubocznych jak łupież czy inne działania.



szampon bez parabenów



Szampon jest zamknięty w wygodną saszetkę z zakręcanym korkiem

Kolor szamponu jest blado żółty

Zapach jest bardzo przyjemny - nie drażni mnie ani nie uczula



szampon na porost skład




Szampon bogaty w aminokwasy i witaminę C - przywraca witalność i gęstość włosów.



Oczywiście w składzie znajdują się  100 % naturalne produkty




szampon na porost włosów

receptury agafii szampon




Szampon świetnie się sprawdził i zauważyłam, że moje włosy nie tylko się ładnie po nim układają, pachną ale też nie mam łupieżu czy podrażnienia a co najważniejsze - mniej wypadają.


Nie zauważyłam żadnych BABY HAIR o których tak piszą blogerki ale szampon przypadł mi na tyle, że zakupiłam kilka saszetek i być może efekt będzie jeszcze lepszy!





szampon na porost włosów naturalny



Cena: około 4 zł
Dostępność: wizaz24.pl




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: zauważyłam, że włosy mniej mi wypadają
Zapach:  świeży, przyjemny i nie pachnie tak intensywnie jak większość produktów Agafii - ziołami - kojarzy mi się z zielonymi roślinami i naturą






Czy używałyście już tego szamponu?
Jakie produkty z Agafii lubicie najbardziej?



Zobacz także:

14 komentarze

  1. Miałam już go z dobry rok temu, ale bardzo miło wspominam - muszę wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię te saszetki z Agafii, które do niczego mnie nie zobowiązują a wypróbować można :)

      Usuń
  2. Cena, opakowanie i to co piszesz co skuteczności kuszą mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można wypróbować takie szampony w saszetkach ale czasami przydałby się też pełnowartościowy produkt.

      Usuń
  3. Mam ten szampon, ale jeszcze go nie używałam.
    Czeka na swoją kolej.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już zaczynają gromadzić się kosmetyki i dużo z nich też czeka na swoją kolejkę :)

      Usuń
  4. Nie znam tego szamponu, a z Agafii najbardziej lubię maseczkę odświeżającą do twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponu nie znam, ale polubiłam się z jajeczną maską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten duet na porost włosów i jestem ciekawa, jak u mnie się sprawdzi. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem ciekawa czy wyjdzie na plus czy może minus :)

      Usuń
  7. O proszę, tani zestaw, a - z tego co mówisz - skuteczny. Nie wiem, czy teraz by mi się nadał, ale jeśli zajdzie taka potrzeba to z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie go stosuje i tez przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa