Organic Shop Delikatny peeling do twarzy morela i mango

września 29, 2016

peeling organic shop do twarzy


Zachwycona dwoma kosmetykami marki Organic Shop - sięgałam po kolejne i kolejne... Szukałam delikatnego peelingu, który by był na miarę kosmetyków profesjonalnych Bielendy, Apisu czy też Ziaji. Czy delikatny peeling do twarzy o zapachu moreli i mango z Organic Shop sprostał moim oczekiwaniom?




Już samo opakowanie jest bardzo ładne - czarny, biały oraz pomarańcz to główne akcenty kolorystyczne. Mango i morela kojarzą mi się słodko - bałam się, że zapach będzie zbyt mdły i że nie będę miała co zrobić z tym kosmetykiem jeśli mi się nie spodoba.



morela i mango organic shop peeling



Przy tym produkcie nie wczytywałam się w skład, bo po otwarciu od razu byłam ciekawa zapachu - który niestety zawiódł mnie ogromne!


Pachnie czymś jak serek owocowy z mango i morelą - może nie jest mdlący ale wyjątkowo sztuczny


Spodziewałam się czegoś w stylu 'świeże owoce'



peeling do twarzy organic shop

peeling do twarzy organic shop



Nie zgadzam się z tym, co pisze na etykiecie: zmiękcza skórę, uelastycznia, regeneruje



Po pierwsze myje się nim tak jakbyś nałożyła peeling żelowy zmieszany z kremem do twarzy - mam wrażenie, że zupełnie nie oczyszcza a wręcz zapycha pory


Po drugie - wyczuwam lekko tłustą warstwę podczas mycia i od razu włącza mi się czerwona lampka w głowie - czy da radę to usunąć czy będę musiała dodatkowo użyć innego żelu czy peelingu aby to zmyć - owszem da się to zmyć spokojnie wodą... po kilku razach...


Po trzecie - zapach produktu sprawił, że chyba przeznaczę go na inną partię ciała np. stopy aby jak najszybciej się go pozbyć...



morela i mango peeling naturalny



Kolor lekko pomarańczowy

Konsystencja: kremowa, lekko lejąca



organic shop peeling


Totalny bubel - Zdecydowanie nie polecam!!!



Cena: 7,14 zł / 75 ml
Teraz: 8,80 zł

Dostępność: wizaz24.pl




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: ma ciężką konsystencję jak na peeling - należy dokładnie zmyć kilka razy wodą bo można mieć wrażenie tłustej warstwy 
Zapach: sztuczny, plastikowy nie przypominający świeżego mango i moreli... raczej przypomina mi lekko sfermentowane owoce






Używałyście kosmetyków z Organic Shop?
Czy po recenzji skusicie się jednak na zakup peelingu?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Słabo.. :( Liczyłam zupełnie na coś innego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się rozczarowałam... mam nadzieję, że ta firma nie ma więcej bubli...

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku od nich, czy się skuszę? Nie wiem, na każdego może działać inaczej więc może kiedyś z ciekawości ;) Bo cena nie wysoka, więc jak się nie sprawdzi to i żal nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dochodzę do wniosku, że najlepsze mają peelingi do ciała... zapachy jak na razie mnie nie zawiodły :)

      Usuń
  3. uwielbiam tę markę :) teraz wykończyłam ich peeling do ciałą belgijska czekolada :) cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze zupełnie nie przypadł Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam oleju z pestek moreli i mieszam go z peelingiem naturalnym wszystko kupuję w firmie Olvita, świetnie działa i nie ma sztucznych dodatków

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty