Żel pod prysznic wiśnia Dermacol

grudnia 20, 2016



Dermacol - firma znana z dosyć dobrych podkładów w tubkach. Niestety nie miałam okazji ich używać. W dzisiejszym poście kolejny żel DERMACOL pojawił się w moich kosmetycznych zapasach.Tym razem soczysta wiśnia!


Co tu dużo mówić!

Moje serce podbiły tylko dwa zapachy z tej serii - jedne z nich również jest już na blogu więc zapraszam do przeczytania recenzji:


Mój ulubieniec:



a tutaj typowo letni zapach:






Żele Dermacol sprawiają, że każda kąpiel może stać się wyjątkowa. Zapach jest niezwykle przyjemny a konsystencja lekka i płynna. Jednak to wszystko sprawia, że na chwilę zapominamy o rzeczywistości.





Zapach wiśniowy kojarzy mi się nie tylko z okresem letnim ale także z sadem, pełnym owocowych drzewek, gdzie wśród liści pochłoniętych żarem słońca kryją się czerwone kuleczki - smaczne wiśnie.





Minusem żeli Dermacol jest fakt, że w składzie produktu zawarty jest alkohol i to niestety jest ogromny minus. Może się to przyczyniać do wysuszenia skóry.





Cena: 7-9 zł




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: żel rzadki, przy używaniu z gąbką wytwarza wystarczającą ilość piany do kąpieli
Cena: 5/5
Skuteczność: myje ale nie nawilża skóry
Zapach:  wiśniowy




Czy znacie ten żel z Dermacolu?

Na myśl od razu nasuwa mi się pytanie jak pachniałby wosk wiśniowy z YC?
Co lepsze: woski, samplery czy tealighty Yankee Candle?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Uwielbiam takie zapachy :) i często mnie kusi ten żel, bo warianty mają najróżniejsze. Aktualnie wolę samplery ;) albo daylighty Kringle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbuję się przekonać do owocowych zapachów świeczek ale chyba wolę owoce w żelu :)

      Usuń
  2. Zapach musi być przepyszny, uwielbiam owocowe zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie owocowe zapachy od prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę kojarzę głównie z podkładów. Od żelu dużo nie wymagam, więc mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty