Organic Shop Sycylijska pomarańcza organiczny scrub do ciała

kwietnia 26, 2017



Mandarynki kojarzą mi się ze świętami ale pomarańcze kojarzą mi się z wakacjami i wysokimi temperaturami. A gdyby tak zamknąć magię soczystej pomarańczy i mieć jej zapach przez cały rok?Organic Shop ma dla Was wspaniałą niespodziankę!



Zapach tego peelingu zachwyci nawet najwybredniejsze nosy!


Pachnie pięknie, intensywnie i magicznie. Zupełnie jakby ktoś przed chwilą wycisnął kilka świeżych, dojrzałych pomarańczy wprost do naszej kąpieli.

Dodatkowo możemy zafundować naszemu ciału świetną regenerację i pobudzenie poprzez masaż ponieważ peeling jest na bazie cukru, który działa jak delikatna ścierka całego naskórka.




peeling do ciała

peeling organic shop


Kolor peelingu jest przepięknie pomarańczowy!

Poniżej znajdują się informacje odnośnie produktu:


pomarańczowy peeling

cukrowy peeling naturalny

skład peelingu organic shop



Opakowanie 250 ml wystarczy na kilkanaście użyć. Ja peelingu używam dwa razy w tygodniu więc starcza mi na ponad miesiąc czasu :)


Peeling idealny nie tylko do całego ciała. Pamiętajmy też o dłoniach, które po zimie wymagają szczególnej opieki i nawilżenia. Możemy zafundować im prawdziwy zabieg SPA z tym peelingiem.



organiczny peeling ciało dłonie spa


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 7 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: idealny masaż ciała, pozbycie się martwego naskórka, delikatne - nieznaczne nawilżenie i pozostawienie na skórze przepięknego zapachu pomarańczy
Zapach: soczysta pomarańcza




Co sądzicie o produktach Organic Shop
Stosujecie peelingi do ciała?




Zobacz podobne posty

19 komentarze

  1. Czekoladowa wersja mi się nie spodobała:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć :) przypuszczam, że zapach był męczący i mdły na dłuższą metę, prawda?

      Usuń
  2. Ale wygląda mega kusząco ;) A i ten zapach który lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie spróbuj! nadaje się na taką pogodę jak dziś - polepszy humor i wprawi w błogi nastrój

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się jego formuła, a i samo opakowanie i zapach wyglądają kusząco! Chyba muszę się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peelingi do ciała z Organic Shop są warte zakupu. Do twarzy niestety nie polecam, bo zapachy są nieco gorsze i mam wrażenie, że sztuczne ale do ciała są przepiękne i intensywne. Polecam ten lub trawa cytrynowa lub bambus :)

      Usuń
  4. Obecnie mam inny peeling tej marki. Spisuje się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty Organic Shop bardzo lubię :) Najbardziej odżywki do włosów sobie upodobałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z moich najulubieńszych peelingów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już na sam widok ślinka mi cieknie. Konsystencja mi się też podoba, lubię takie peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te peelingi ;)


    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszący peeling, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty