USHAS Paleta 12 cieni nr 2

kwietnia 17, 2017



Często ulegamy promocjom i obniżkom w sklepach. Czasami też jesteśmy ciekawe i wmawiamy sobie, że produkt kosztujący 5 zł może być dobry i może chociaż na chwilę załatać dziurę w naszej kosmetyczce, bo szkoda nam wydawać pieniędzy na coś droższego i lepszego. Czy paletka cieni USHAS była warta zakupu czy to może kosmetyczny bubel, który zawrócił mi jedynie w głowie?

W przypadku tej paletki bez wątpienia uległam presji cenowej. Wydałam na nią nie więcej niż 4 złote! 12 cieni w małym, plastikowym opakowaniu z przezroczystym przodem.

Do paletki dołączona jest dwustronna pacynka.

Okres przydatności paletki cieni USHAS to 36 miesięcy od otwarcia.

Nie jestem ekspertem w dziedzinie makijażu - to chyba ostatnia z dziedzin kosmetyki, która najmniej mnie interesuję, ale od czasu do czasu podpatruję filmiki, co i jak.

Widzę jednak zasadniczą różnicę pomiędzy np. paletkami cieni za 3 zł a paletkami cieni za 30 zł.

Jeśli chodzi o wszystkie produkty USHAS to zwłaszcza te, perłowe - strasznie się osypują.



ushas paletka cieni

ushas


Cienie osypują się podczas aplikacji a także później w ciągu dnia na powiece. Co więcej, jaśniejsze cienie jak widać na zdjęciu poniżej są dosyć słabe - dla mnie prawie ich nie widać...
Nie przepadam za cieniami połyskującymi - bo najzwyczajniej wyglądają "tanio"

Tą paletką można uzupełnić makijaż, jak również stworzyć go od podstaw, ale same odpowiedzcie sobie na pytanie: czy warto?

Paletka ładnie się prezentuje - ale na półce...

Nie jestem z niej za bardzo zadowolona, ale mam nadzieję, że któregoś dnia uda mi się wyczarować z niej jakiś poważniejszy makijaż na bloga :)


cienie do powiek


perłowe cienie do powiek ushas


Dostępność: allegro

Cena: około 3-4 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 4/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: słaba pigmentacja
Zapach: brak




Co sądzicie o tych cieniach?

Zobacz podobne posty

28 komentarze

  1. Paletka ma bardzo ciekawą gamę kolorystyczną. Idealne cienie do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że cienie nie są tak mocne kolorystycznie na skórze jak w paletce

      Usuń
  2. Szkoda, że cienie się osypują. Niestety jest to dyskwalifikujące dla tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie. Delikatnych i błyszczących cieni mi dostatek ;) Teraz zbieram kolekcję tych matowych i bardziej unikatowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz też wychodzę z takiego założenia :) chciałabym spróbować matów bo w błyszczących nigdy nie czułam się dobrze

      Usuń
  4. Pigmentacja nie powala, ale kolory śliczne w palecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gama kolorystyczna ładna, ale raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie warto. Szkoda wydawać nawet tych 4 zł... Rzeczywiście, ogólnie ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałaś może nakładać cienie na powiekę, na której wcześniej nałożyłaś bazę? Może wtedy będzie lepiej się prezentować? :)
    Kolorki fajne, ale ja sama też wolę bardziej matowe niż te połyskujące;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj do zdjęć "na rękę" nie nakładałam bazy ale spróbuję nałożyć jak będę robić jakiś próbny makijaż tymi cieniami :)

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę tą firmę, ale myślę, że za tą cenę warto kupić tą peletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm no nie kusi to za bardzo :D generalnie ja wolę jedną paletkę, a porządną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam uwielbiam paletki z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najtańsze cienie, jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki urocze; nigdy nie miałam tej paletki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Niezła tanioszka ale to nie znaczy, że musi być zła.
    Pewnie czteroma cieniami bym się zadowoliła z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jak zawsze potrafisz wyczarować coś z niczego :) głowa pełna pomysłów :D

      Usuń
  14. Very cool post, dear! Colors beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych cieni, kolorki ma całkiem fajne, ale szkoda, że cienie się osypują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, szkoda, że nie trzymają się powieki i mam wrażenie, że szybko z niej znikają

      Usuń
  16. Niektóre kolory są dość ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W przypadku tak tanich produktów, zawsze zastanawiam się z czego są zrobione, że koszt ich produkcji jest tak niewielki

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty