Green Pharmacy Szampony do włosów: nagietek i pokrzywa

czerwca 18, 2018


Aby włosy wyglądały na zadbane i w dobrej kondycji należy podjąć kilka ważnych działań odnośnie ich pielęgnacji. Na rynku dostępnych jest kilkaset, kilkadziesiąt milionów produktów do włosów takich jak maseczki, szampony, serum itp. Niektóre z nich dbają o nasze włosy ale źle wpływają na skórę głowy. Czy marka Green Pharmacy dba o wszystkie aspekty włosów i skóry głowy czy też nie? Zobaczcie!

 W dzisiejszej recenzji przedstawię Wam szampony do włosów z Green Pharmacy: Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim oraz szampon do włosów normalnych z pokrzywą zwyczajną.

szampon do włosów green pharmacy

Używałam obu szamponów do mycia włosów i myślę, że nie ma między nimi żadnej różnicy. W celu dokładniejszej analizy musiałabym się zgłosić po poradę do trychologa. Jednak mogę śmiało powiedzieć, że przy moich włosach (typ: tłuste u nasady, suche na końcach) te szampony sprawdziły się na 4/5. Dlaczego nie 5/5? Przede wszystkim w kosmetykach do włosów szukam dobrego oczyszczenia ale też nawilżenia struktury włosa. Marzę o tym, aby moje włosy po umyciu nie były suche jak siano, aby ładnie się układały a jednocześnie nie były obciążone jakąkolwiek tłustą warstwą.

Przy stosowaniu szamponów zwracam też uwagę jak traktują moją skórę głowy. Często miałam tak, że jeśli kupowałam szampon drogeryjny to zaraz pojawiał się problem łuszczącej się skóry głowy, który wyglądem sugerował, że to łupież. W dodatku skóra głowy swędziała po kilku godzinach od umycia. W przypadku szamponów Green Pharmacy nie miałam takiego problemu.


szampon do włosów z ziołami

Co na etykiecie?

szampon do włosów przetłuszczających się

szampon z pokrzywą


Szampony Green Pharmacy mają niską cenę oraz wygodną butelkę z klikiem. Dzięki temu dozujemy odpowiednią ilość szamponu, który lekko się pieni (zawierają SLS) i pachnie ziołami. Z tej marki dotychczas używałam szamponów i żeli do mycia twarzy. Z żeli do mycia twarzy jestem bardzo zadowolona ze względu na ich delikatną formułę myjącą. Warto zwrócić uwagę jakie składniki są w produkcie. Jeśli mamy cerę wrażliwą to na pewno przydadzą nam się: alantoina oraz d-panthenol, który złagodzi wszelkie podrażnienia.


green pharmacy szampon

green pharmacy szampony


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: około 6-8zł
Skuteczność: szampon dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy
Zapach: ziołowy, delikatny


Co sądzicie o produktach Green Pharmacy?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Wiem, że dawno temu miałam jakiś szampon tej marki, ale już nawet nie pamiętam jak działał.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty