Przegląd strojów kąpielowych ze sklepu internetowego LeyraaShop.pl

czerwca 09, 2018


Lato zbliża się wielkimi krokami. Pogoda już od dłuższego czasu dopisuje. Jak tylko zbliża się weekend - jeżdżę na działce lub staram się w wolnej chwili wyjść na spacer. Nic nie zastąpi słoneczka więc korzystajmy póki czas!

Podczas spotkania blogerów - Blogotok 2018 w Kielcach poznałam przesympatyczną Anię. Jak się później okazało - Ania to młoda i bardzo zaradna dziewczyna, która ma tysiąc pasji i swój sklep. Oprócz prowadzenia bloga Leyraa - pod tą samą nazwą kryje się jej sklep. Można w nim znaleźć dobrej jakości odzież oraz bieliznę. Zakres cen jest porównywalny do większości cen bielizny na rynku. Niektóre z kompletów wyjątkowo wpadły mi w oko i pomyślałam, że z chęcią Wam je pokaże.

Zobaczcie moje zestawienie 9 kompletów strojów kąpielowych ze sklepu https://leyraa-shop.pl



sklep leyraa


1. Niebieski klasyczny strój z czarnymi elementami podkreślającymi biust oraz talię LINK
2. Niebiesko - czarny komplecik - biustonosz na szyję oraz spodenki z paskiem LINK
3. Klasyczny biały strój. Biustonosz typu bardotka oraz biodrówki z marszczeniami po bokach LINK
4. Czarno - czerwony (zdjęcie z prawami autorskimi należy do LIVCO) - LINK
5. Czarny strój z siateczką LINK
6. Paski w stylu morskim LINK
7. Ombre niebiesko-czarno-białe LINK
8. Ombre pomarańczowo-czarno-białe LINK
9. Klasyczny czarny z wiązanymi po bokach figami LINK

Oprócz strojów kąpielowych moją uwagę przykuła również bielizna... Jestem ciekawa czy któryś z przedstawionych przeze mnie strojów wpadł Wam w oko. Koniecznie dajcie znać w komentarzu jaki numer/numery wybieracie.

Zajrzyjcie do sklepu internetowego LEYRAA-SHOP
Wysyłka już od 11zł a darmowa dostawa obowiązuje od 200zł.

Aby być na bieżąco z nowościami od Leyraa-Shop śledźcie kanały: INSTA oraz FB

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Jeżeli chodzi o stroje kąpielowe to ja ostatnio rozglądam się za tymi jednoczęściowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mojej sylwetki zdecydowanie pasują jednoczęściowe dlatego też zrobiłam w sumie przegląd tylko takich strojów. Jestem dość szczupła więc moja sylwetka kompletnie by zanikła w jednoczęściowym :)

      Usuń
  2. Piękne stroje kąpielowe, mnie w oko wpadł nr 6

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałabym wszystkie💃 Dzięki wielkie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku kupiłam kostium CK, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty