Nowości kosmetyczne: Organic Kitchen

listopada 20, 2018


Przeglądając w ostatnim czasie branżę beauty wpadłam na pewien pomysł. Nie jest jednak możliwe, żebym testowała każdy kosmetyk, który zobaczę więc zdecydowałam się na pewne rozwiązanie. Chcecie poznać jakie? Zapraszam na post!
Już od ponad dwóch lat dogłębnie śledzę nowości z branży beauty a szczególnie staram się zgłębiać temat kosmetyków naturalnych i organicznych. Małymi kroczkami próbuję analizować składy aby świadomie wybierać to, co kupuję.

Wpadłam na pomysł, że co jakiś czas pokażę Wam nowości rynkowe z branży kosmetycznej. Być może ktoś z Was pozna markę, o której nie słyszał i skusi się na przetestowanie danych produktów.

Bardzo lubię kosmetyki marki Organic Shop za ich cudowne peelingi. Przepięknie pachną i ceny bardzo zachęcają do zakupu. Jeśli więc cena zachęca to zakupu to warto zwrócić uwagę na nową markę na rynku - Organic Kitchen.

Na pierwszy rzut oka i skojarzenie od razu pomyślałam, że będą to produkty do kuchni - płyny do mycia czy czyszczenia? Jednakże w ofercie marki Organic Kitchen, która wywodzi się z marki Organic Shop, są produkty do pielęgnacji ciała, włosów, twarzy, dłoni i stóp.




organic shop kosmetyki



Jestem ciekawa, czy ktoś z Was słyszał o tej marce?
Dajcie znać w komentarzu o jakich nowościach udało Wam się usłyszeć/poczytać ostatnio?


Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty