Kursy online cz.1 - Gdzie kupić najlepsze kursy z certyfikatem?

listopada 26, 2018


Kilka miesięcy temu trafiłam na pewną stronę internetową oferującą kursy online. Nie byłam tak bardzo zainteresowana. Odłożyłam tą myśl na później. Potem, po jakimś czasie stwierdziłam, że chyba warto w siebie zainwestować. Zobaczcie, jakie platformy polecam do nauki online!

Jestem samoukiem jeśli  chodzi o takie dziedziny jak: marketing, sprzedaż internetowa, grafika, reklama. W przyszłości chciałabym założyć swój sklep - choć teoretycznie już go mam - http://magnetic-lips.shop/

Obsługiwałam już sklep internetowy i prowadziłam facebooka dzięki czemu nabrałam nowych doświadczeń. Jednak póki nie zacznie się tego robić na swój rachunek to niestety nie do końca widzi się zyski, straty oraz rezultat swoich działań.

Postanowiłam się doszkolić w tym kierunku. Szukałam kursów odnoście grafika, specjalisty od seo lub e-commerce. Wiadomo, że nie wszystko od razu. Zanim skończy się jeden kurs to trochę trwa aby przerobić cały materiał.

Oto dwie bardzo użyteczne strony internetowe oferujące kurs z certyfikatem ukończenia:

1. Udemy.com
2. Strefakursow.pl

Najchętniej skończyłabym wiele kursów ale niestety ogranicza mnie moja wiedza. Np. aby być specjalistą w SEO warto znać i płynnie posługiwać się językiem html a do tego niestety jeszcze daleka droga. Aktualnie testuję kursy na Udemy.com. Przez Czarnym Piątkiem wykupiłam sobie 9 kursów i część z nich już rozpoczęłam. Na tej właśnie stronce można znaleźć także inne kursy jak np. kursy językowe, dotyczące samorozwoju, sukcesu w pracy, czy pozostałe - równie przydatne.



Co sądzicie na temat kursów online?
Czy polecacie jakieś strony www z kursami online?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty