#32 Denko Listopad 2018

listopada 30, 2018


Przyszedł czas na pokazanie Wam moich kosmetycznych zużyć z bieżącego miesiąca. Jak wypadło listopadowe denko? To niestety kropla w morzu w porównaniu do tego, co mam jeszcze w szafce. Zobaczcie, ile kosmetyków okazało się kosmetycznymi bublami a ile super bestsellerami!

DENKO LISTOPAD 2018


1. PALMER'S nawilżający balsam do ciała z olejkiem kokosowym 250ml - balsam do ciała o zapachu kokosa. Dobrze nawilża i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Szybko się wchłania. KUPIĘ
2. DELIA COSMETICS biała baza pod makijaż o działaniu matującym i utrwalającym 35ml - baza pod makijaż, która jest całkiem dobrej jakości ale niestety przeszkadza mi jej zapach. Nie pachnie niczym szczególnym, właściwie trudno mi zidentyfikować. Baza dobrze matuje skórę i utrzymuje makijaż przez kilka godzin. NIE KUPIĘ
3. OILLAN ochronny krem do twarzy - krem, który w ogóle się u mnie nie sprawdził. Moja skóra po nim o wiele bardziej się przetłuszcza. Krem może i nawilża ale pozostawia lepką i tłustą warstwę. NIE KUPIĘ
4. EVELINE COSMETICS lekki matujący hydrożel, cera normalna i mieszana 50ml - kolejny krem do twarzy, który niestety także się nie sprawdził. Krem pachniał okropnie - jakby tłuszczem. Mimo tego użyłam go kilka razy... cześć kremu poszła do smarowania rąk bo już nie mogłam znieść go na twarzy. Potem odrzuciłam go w kąt... Z tego, co odkryłam wysechł. NIE KUPIĘ
5. ANNABELLE MINERALS stay pure, naturalny olejek wielofunkcyjny 50ml. Nie byłam przekonana do demakijażu twarzy olejkami, jednak po dwóch użyciach zdecydowanie byłam na TAK. Olejki doskonale usuwają podkład i dodatkowo ją nawilżają. Z racji tego, że nie przepadam za stosowaniem kremów do twarzy - takie rozwiązanie jest dla mnie idealne. KUPIĘ
6. ZIAJA tonik nagietek 200 ml. Bardzo delikatny i dobry tonik do twarzy. Ma ładny zapach, nie podrażnia i lekko odświeża. KUPIĘ
7. PANTENE suchy szampon do włosów 180ml. Szampon miałam kilka miesięcy temu, mimo wszystko powróciłam do niego z racji promocji. Niestety nie sprawdza się tak dobrze jak suche szampony Batiste. NIE KUPIĘ
8. BIELENDA okrzemkowa maska algowa 15g - glinka dobrze się sprawdza przy cerze z problemami naczynkowymi. Niweluje zaczerwienienia, regeneruje skórę, poprawia jędrność i elastyczność. Bardzo lubię maski algowe od Bielendy. Z chęcią wypróbuję inne rodzaje. KUPIĘ





Co zużyliście w tym miesiącu?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem. Ja do tej pory też nie mogłam się przekonać do zmywania makijażu olejem, ale po prostu może nie znalazłam dobrego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się na denka na razie nie porywam. Przemyślę ten temat i zobaczymy jak to będzie w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie miałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam Palmer's pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się jakoś zebrać na Denko, to chyba nie seria dla mnie :P Po Twojej recenzji myślę zaryzykować test tego toniku nagietkowego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty