NUTKA Mydło w płynie do rąk i kąpieli piwonia i migdał

lutego 25, 2019


Nutka to polska marka kosmetyków opracowana na bazie naturalnych składników bez SLS i składników ropopochodnych. Marka oferuje mydła w płynie, szampony, emulsje do higieny intymnej oraz musy i kremy. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam mydło w płynie do rąk i do kąpieli o zapachu piwonii i słodkiego migdała.

Podczas spotkania blogerskiego w Łodzi, na Seebloggers miałam możliwość stworzyć swój kosmetyk. Była to bardzo fajna atrakcja ze strony firmy Nutka. Do specjalnej bazy przygotowanej przez firmę dodałam kilka kropel olejku eterycznego i dodatki takie jak gwiazdki lub kawior. Z barwnikiem należało postępować ostrożnie - wystarczyło dosłownie 2-3 krople aby nasze mydło miało piękny kolor. Wybrałam kolor zielony i białe gwiazdki w postaci dodatków. Niestety nie mogłam poznać nazwy zapachu olejku eterycznego, który wybrałam. Szkoda, bo z chęcią kupiłabym ten olejek. Jego zapach strasznie mi się spodobał ale zupełnie nie wiem, co to za mieszanka...

nutka mydło piwonia i migdał

Te oba produkty doskonale sprawdzają się zarówno do mycia rąk jak i ciała. Mydło ma zbitą konsystencję i ładnie się pieni. Nie jest wodniste. W rzeczywistości okazało się wydajne i ekonomiczne. Wystarczyło mi na prawdę na długi czas a używałam go głównie do kąpieli.

nutka fitokosmetyki

Myślę, że z chęcią poznałabym inne produkty marki Nutka. Jeśli pozostałe produkty z oferty są tak samo wydajne i pięknie pachnące, to czemu nie zaliczyć ich do ulubieńców?

kosmetyki naturalne nutka



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: niecałe dwa miesiące
Cena: ok. 10 zł
Skuteczność: dobrze myje i oczyszcza skórę pozostawiając na niej przyjemny zapach
Zapach: kwiatowy, słodki



Czy znasz markę kosmetyków Nutka?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Lubimy kwiatowe zapachy. Piwonia byłaby idealna dla Babci Myszy, bo to jej ulubione kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te produkty. Miałam ich szampon i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mydła z nutki. szczególnie te z gruszką przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty