Petal Fresh Szampon do włosów farbowanych z granatem i acai

lutego 25, 2019


Moja szafka kosmetyczna nadal pęka w szwach. Mimo, że miałam już dawno zorganizować jakieś rozdanie to jednak ciągle odkładam to na później. W międzyczasie staram się zużyć kosmetyki, które otrzymałam podczas wyjazdu na Meet Beauty czy też See Bloggers. Wiadomo, że od tego czasu nakupowałam też innych nowości i trudno tak wszystko zużyć na raz...

Tym razem podzielę się z Wami wrażeniami na temat testowanego jakiś czas temu szamponu do włosów od Petal Fresh. Markę Petal Fresh już widziałam w supermarkecie oraz w Rossmannie. Jednak jak wiadomo, najpierw trzeba poznać markę, żeby zdecydować się na zakup produktu. Szampon jest przeznaczony do włosów farbowanych.

Co na etykiecie?

szampon petal fresh

Szampon doskonale oczyszcza, odświeża, nawilża i chroni kolor. Ma ładny, owocowy zapach, dobrze się pieni i pozostawia włosy miękkie w dotyku. Jeśli chodzi o jakość to jest o wiele lepsza niż np. szampony drogeryjne ale nie jest to produkt z najwyższej półki z serii kosmetyków naturalnych.

petal fresh szampon

Szampon ma wygodny klik dzięki czemu dozujemy nie za wiele a odpowiednią ilość. Ma lekko zielony kolor i ładną butelkę, która kojarzy mi się z ekologicznym produktem. Petal Fresh jest marką polską i jest "nowa" na rynku.

pielęgnacja włosów farbowanych

szampon do włosów



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: ok. 20 zł
Skuteczność: dobrze myje i oczyszcza włosy
Zapach: owocowy



Znasz markę Petal Fresh?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

  1. O marce sporo już czytałam, ale nie miałam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty