Fa Żel pod prysznic Ipanema Nights

marca 10, 2019


Nowość! W moje ręce kilka dni temu wpadł cudowny żel od Fa - Ipanema Nights. Jak pachnie i jak się sprawuje? Zapraszam na post!

Na półkach sklepowych aż roi się od kosmetyków. Coraz więcej kosmetyków naturalnych pojawia się w sieciówkach i supermarketach. Ja w większości kupuję kosmetyki online ale czasem, kiedy potrzebuję jednej lub dwóch rzeczy kupuję lokalnie lub przy okazji zakupów spożywczych. Tym razem podczas robienia zakupów w Tesco, w moje ręce wpadł żel od Fa.

Żel Fa Ipanema Nights ma cudowny, zmysłowy i ciężki zapach. Zawiera 100% naturalnego ekstraktu z marakui oraz ekstrakt z jaśminu.

ipanema nightś żel damski

Co na etykiecie?

Żel ma w składzie wodę, sls, chlorek sodu i m. in. ekstrakt z passiflory. Nie zapominajmy,  że nie jest to produkt w 100% naturalny a drogeryjny.

ipanema nights żel

Żel pod prysznic ma bardzo ładny zapach i jest idealny na długie jesienno-zimowe wieczory. Zdecydowanie koi zmysły i przynosi relaks. W kosmetykach myjących dla mnie najważniejszy jest zapach, potem patrzę na działanie i cenę. Plus za kolorową butelkę i ładna etykietę, która tworzy całość produktu. Opakowanie wystarczy mi na niecały miesiąc.

ipanema nights


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: przy stosowaniu gąbki lub myjki jest o wiele wydajniejszy
Cena: ok. 10 zł
Skuteczność: dobrze myje i pozostawia delikatny zapach na skórze
Zapach: zmysłowy, ciężki



Drogeryjne żele do ciała: tak czy nie?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Oj uwielbiamy produkty tej marki :) Aż nam się marzy gorący prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od żelu wymagam jedynie mycia i ładnego zapachu. Nie wiem tylko czy ten byłby dla mnie skoro jest ciężki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty