#36 Denko Marzec 2019

marca 31, 2019


Czyszczenie szafy kosmetycznej następuje bardzo powoli. Wiosna z pewnością pomoże mi zabrać się za porządki kosmetyczne. Zobaczcie, co udało mi się skończyć w tym miesiącu.

DENKO MARZEC 2019


1. MIZON maski do twarzy: wzmacniająca i nawadniająca 23ml. Maseczka do twarzy NAWADNIAJĄCA, idealna do skóry suchej. Zawiera ekstrakt z zielonej herbaty, alantoinę i kwas hialuronowy. Maseczka do twarzy WZMACNIAJĄCA, idealna do skóry zmęczonej i poszarzałej. Zawiera ekstrakt z cytryny, alantoinę i kwas hialuronowy. Obie maseczki bardzo dobrze nawilżyły skórę. Było porządnie nasączone. Maski trzymałam na twarzy dłużej niż zaleca producent. W niektórych partiach maseczka szybciej wyschła, więc pewnie w tych miejscach moja skóra potrzebowała głębokiego zastrzyku nawilżenia. Maski mają ładny zapach. Z pewnością skuszę się jeszcze na jakieś maseczki z tej marki. KUPIĘ

2. ROGE CAVAILLES olejek do kąpieli i pod prysznic 250ml. Olejek sezamowo-cytrusowy. Olejek w postaci żelu bardzo dobrze oczyszcza skórę, pielęgnuje, nawilża i pozostawia na skórze piękny, cytrusowy zapach. Olejek trochę się pieni, chociaż zazwyczaj jednak używałam go bez gąbki, ponieważ chciałam natłuścić skórę bezpośrednio, więc i piana była niewielka. Z tego, co pamiętam, olejek w pomarańczowej butelce również ładnie pachnie, ale nie pamiętam nazwy zapachu. KUPIĘ

3. ANNABELLE MINERALS naturalny olejek wielofunkcyjny 50ml. Olejek, który stosuję do demakijażu twarzy - sprawdza się bardzo dobrze. Olejek przeznaczony do skóry wrażliwej, suchej i naczynkowej. Zapach olejku nie bardzo przypadł mi do gustu ale mimo wszystko jego działanie zwyciężyło. Dobrze radzi sobie z demakijażem mojego mineralnego podkładu CHRISTIAN LAURENT. Oczywiście olejek jest jednym z etapów w moim demakijażu twarzy, jednym z 4-5 kroków do czystej skóry. KUPIĘ

4. PERFECTA Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom 200ml. Tonik do twarzy o działaniu normalizującym, matującym i zwężającym pory. Skutecznie tonizuje skórę i pozostawia ją niezwykle świeżą i czystą. Bardzo przyjemny zapach zielonej herbaty. Nie podrażnia podczas codziennych aplikacji ale nie sprawdził się za dobrze podczas stosowania go do maseczki rozpulchniającej na twarzy i trzymania maski przez około 20min, bo skóra twarzy nieco piecze. KUPIĘ

denko blog

denko


Jestem ciekawa, co udało Wam się zużyć w tym miesiącu :)
Dajcie znać w komentarzu!

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. ten olejek pod prysznic byl moim hitem! na pewno do niego wroce :) a i olejek z AM tez lubie, choc nie jestem az tak zakochana :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu nie robię projektu denko. Jakoś nie chce mi się trzymać tych pustych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze masek do twarzy z Mizon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maski koreańskie zwykle kosztują z 10 zł lub więcej - mimo tej ceny warto wypróbować. Są bardzo dobrze nasączone.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty