Hagi Multikrem do twarzy, rąk i ciała Wakacje na Bali

marca 16, 2019


Do wakacji jeszcze daleko ale zawsze można przyspieszyć ten czas i przywołać zapach lata podczas codziennej pielęgnacji. Tym razem wybierzemy się w podróż z serii: Wakacje na Bali. Zapraszam!

Krem udało mi się wygrać w konkursie podczas jednego z blogerskich spotkań. Bardzo się cieszę, ponieważ dzięki temu miałam możliwość przetestowania kosmetyków naturalnych marki Hagi Cosmetics. Przyznam szczerze, że raz na jakiś czas wrzucam do mojego wirtualnego koszyka produkty naturalne ale niestety z racji ich ceny mój budżet jest nieco ograniczony. Marzę jednak o tym aby zupełnie przejść na naturalną pielęgnację.

Powracając do multikremu marki Hagi: Krem w wygodnym opakowaniu z pompką o pojemności 50ml. Skutecznie nawilża ciało, ręce i twarz pozostawiając na skórze delikatny zapach. Zawiera takie składniki jak olej ryżowy i olejek jojoba, olej z pestek moreli, olej z truskawki i zielonej kawy oraz ekstrakty roślinne. Dla mnie krem mógłby nie mieć w składzie olejku jojoba i ekstraktu waniliowego ponieważ miałby lżejszą konsytencję i szybciej wchłaniałby się w moją skórę twarzy. Nie mniej jednak bardzo dobrze nawilża a jego nadmiar zawsze wycieram z twarzy i dzięki temu wszystko jest ok.

Co na etykiecie?

krem do twarzy hagi

Krem oceniam na 3/5 ponieważ szukam czegoś, co nawilża i dokładnie się wchłania oraz ładnie pachnie. Zapach tego kremu nie jest urzekający. Jest nieco mdły a ja wolę orzeźwiające zapachy. Uważam, że jest to mój kosmetyczny bubel raczej niż super produkt. Nie przepadam za produktami typu 3w1 ponieważ mają one zupełnie inną konsystencję i inaczej zachowują się na skórze dłoni, ciała czy twarzy. Myślę, że produkty do ciała nie powinny być używane do pielęgnacji twarzy bo zupełnie się nie sprawdzają i mają cięższą konsystencję. Nie mniej jednak krem dobrze nawilża i regeneruje skórę. Wspomaga moją codzienną pielęgnację kiedy stosuje go jako ostatni etap w demakijażu twarzy. Warto skusić się na jego zakup. W końcu ważniejsze jest działanie niż zapach :)

wakacje na bali krem do twarzy



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: miesiąc
Cena: ok. 60 zł
Skuteczność: doskonale nawilża ale słabo się wchłania
Zapach: ziołowy (cedr, wanilia, szałwia)



Znacie kosmetyki marki HAGI?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Nie znam kosmetyków Hagi, ale nie zachęciłaś mnie tym wpisem. Ja lubię jak się kremy wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nigdy produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach Cię nie oczarował, ale - jak wspomniałaś - działanie jest najważniejsze. Dla mnie kosmetyki nie muszą super pachnieć, o ile też nie przyprawiają o ból głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty