Bio-Oil Olejek na rozstępy i blizny

sierpnia 09, 2019


Olejki. To kosmetyki, których nie używam zbyt często ale ciągle się przełamuje. Dlaczego? Bo kojarzą mi się z czym tłustym i mało przyjemnym. A czy tak samo jest w przypadku olejku Bio-Oil?

Co na etykiecie?


Olejek zawiera Purcellin Oil, który zmniejsza uczucie tłustości sprawiając, że produkt bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na skórze. W związku z czym możemy go stosować na noc bez problemu, że nadmiar olejku pozostawi tłuste plamy.


Warto zaznaczyć, że olejek jest niekomedogenny czyli nie przyczynia się do powstania zaskórników a więc może być stosowany przez osoby posiadające skórę tłustą i mieszaną. W moim przypadku olejek sprawdził się bardzo dobrze, choć przyznaję, że nie stosowałam go według wskazań producenta czyli dwa razy dziennie. Jednakże zauważyłam pozytywne rezultaty. Jeśli chodzi o rozstępy to trochę sobie darowałam ale mam takie miejsce z małą blizną/dawną ranką, której chciałam się pozbyć. Po stosowaniu olejku zauważyłam, że blizna znacznie zbladła. Jeszcze nie zniknęła ale bardzo ładnie zaczyna się zlewać z moją skórą.


Jeszcze raz pragnę podkreślić, że olejek jest bardzo "przyjemny" i nie pozostawia negatywnego wrażenia. Cena też jest całkiem przystępna. Kosmetyki na rozstępy i blizny kosztują zazwyczaj powyżej 100 zł więc olejek z Bio-Oil z pewnością warto wypróbować.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ok. 3 miesiące
Cena: ok. 44zł
Skuteczność: blizny ładniej się goją i bledną
Zapach: brak



Znacie ten olejek?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty