Orzeźwiający żel pod prysznic PURE OASIS green tea&mint AVON

20:28

żel pod prysznic avon


Chyba nie muszę Wam powtarzać po raz kolejny, że najszybciej zużywam kosmetyki do pielęgnacji. A szczególnie żele pod prysznic/do kąpieli są moją słabością :)


Tak jak już kiedyś pisałam - rzadko zamawiam kosmetyki z AVON ale z racji koleżanki, która jest konsultantką i jakiś czas temu po obejrzeniu katalogu skusiłam się na jakieś zakupy to i w tym miesiącu również dokonałam zakupów.




Z racji tego, że w katalogu AVON na niektórych stronach można powąchać zapachy produktów - trafiłam na dosyć interesujący żel. Nie byłam do końca przekonana ponieważ kupiłam wcześniej dwa produkty: szampon i mgiełkę o zapachu mięty i werbeny i okazały się totalną porażką...



Uwielbiam zapach zielonej herbaty i werbeny - ten duet od lat mnie zachwyca!



Zamawiając TEN żel nieco obawiałam się o zbyt "ziołowy" zapach. Jednak po kilku użyciach nawet bardzo mi się spodobał i zauważyłam, że "nieświadomie" sięgam po niego częściej niż po inne żele (obecnie mam 5 żeli do kąpieli/mycia na wannie).



żel avon bergamotka





Żel idealnie nadaje się na LATO

ma orzeźwiający i dosyć mocny zapach




żel na lato avon



Skład żelu:







Dla mnie minusem w użytkowaniu jest butelka żelu, ponieważ jego "zbita" konsystencja nie pozwala wycisnąć go za dużo. Ale z drugiej strony już niewielka ilość starcza aby wytworzyć pianę i umyć ciało. Zdecydowanie lepsza byłaby butelka z pompką albo tuba.








Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: niewielka ilość wystarczy do kąpieli, ładnie się pieni
Zapach: ziołowy ale orzeźwiający





Czy używałyście tego żelu?
Jaki są Wasze ulubione żele z AVONu?

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Uwielbiam żele z Avonu :D Mam kilka swoich ulubionych, ale najlepszymi z najlepszych (jak dla mnie) jest ten o zapachu wanilii i drzewa sandałowego oraz woda kokosowa i karambola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te żele z Avonu bardzo lubię, mają śliczne zapachy i miałam kilka wersji, ale tej nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś często zamawiałam żele z Avonu ;) uwielbiam owocowe ;)
    Ps. Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. W Anglii jest od dwóch dni tak upalnie, że mogłabym brać prysznic co godzinę i żele idą jak woda :)
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś udziała w rozdaniu na moim blogu, serdecznie zapraszam. Śliczna pomadka Lancome czeka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa