Płyn do kąpieli Świeża brzoskwinia AVON

19.9.16

płyn avon


Pogoda zarówno dzisiaj jak i wczoraj nam nie sprzyja - jesień zbliża się wielkimi krokami. Ja jednak nie lubię ponurych wieczorów. W dzisiejszym poście płyn do kąpieli - Świeża brzoskwinia - przypominający zapach wakacji!
Zapraszam na recenzję.



Magiczny, świeży i soczysty - płyn do kąpieli o zapachu świeżej brzoskwini - całość zamknięta w plastikowej, ozdobnej butelce. Po nalaniu do wanny jednej, pełnej zakrętki - tworzy się duża ilość piany a przy tym ten wspaniały zapach roznoszący się po całej łazience.


TAK!
TAK!
TAK!


Relaks już blisko!





płyn do kąpieli avon


Co pisze producent:


płyn do kąpieli brzoskwiniowy



Nie znajdziemy tutaj niestety cudownych, naturalnych ekstraktów czy też składników ale nie przeraża mnie to i pomimo tego lubię ten produkt!



płyn do kąpieli



Płyn jest bardzo wydajny - ja lubię wlać nieco za dużo.

Produkt starczył mi na ponad miesiąc przy prawie codziennym stosowaniu.
Zapach jest prześliczny i to głównie on przykuł moją uwagę.

Nie zauważyłam właściwości wysuszających jak również nawilżających tego płynu.



świeża brzoskwinia avon




Płyn do kąpieli jest zabezpieczony przed wylaniem folią.


Butelka płynu jest niezwykle ozdobna - już kombinuję, co mogłabym z niej zrobić, ale na razie nie wiem :)


Z chęcią przetestuję inne zapachy tego płynu!



płyn świeża brzoskwinia avon




Cena: 13,99 zł/1000 ml
Płyn zakupiłam podczas promocji więc teraz cena można być inna




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze się pieni i dodatkowo pięknie pachnie
Zapach: prawdziwa brzoskwinia, której zapach nie jest sztuczny ani mocny, kojarzy mi się z wakacjami i latem






Znacie TEN płyn?
Jaki macie swój ulubiony płyn do kąpieli?

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Dawno nie miałam płynów do kąpieli Avon, ale pamiętam, że kiedyś je bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z chęcią skuszę się na następny bo bardzo ładnie pachnie w całej łazience podczas kąpieli i tuż po :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię zapach brzoskwini. Pewnie przypadłby mi do gustu ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest niezwykle letni - przydałby się taki w łazience na jesień-zimę.

      Usuń
  3. Miałam już ten płyn. Zapach przepiękny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa