Czekoladowy żel pod prysznic Chocolate Passion PALMOLIVE

października 14, 2016



Czeko czeko czekolada - nie tylko na talerzu jako jeden z czasoumilaczy naszego podniebienia :) u mnie tym razem czekolada po raz drugi na blogu i to w formie żelu pod prysznic. O tej porze roku na pewno umili każdą, gorącą kąpiel i pozwoli się zrelaksować w wannie.


Zapach żelu to istne kakao - doskonały do kąpieli dłuższych jak i krótszych. Wygodna butelka zamykana na typowy klik - nic nie nie rozlewa, nie kapie, nie zużywa za dużo.

Dodatkowo butelka w kolorze brązowym z motywami czekolady tworzy ciekawą otoczkę całości




Nie jestem znawczynią składów kosmetycznych ani chemikiem, wiem, że skład tego produktu nie jest na szóstkę ale nie przeszkadza mi to zupełnie...




Niestety oprócz takich plusów jak zapach - nie zauważyłam aby żel świetnie nawilżał skórę bez konieczności użycia balsamu.

Mam też wrażenie, że gorzej się pieni niż typowe żele PALMOLIVE

Kolor oczywiście również brązowy a konsystencja rzadka, lejąca






Cena: od 5,99 zł/250 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: pieni się średnio ale dodatkowo pięknie pachnie
Zapach: czekoladowy, kakaowy





Lubicie czekoladowe żele?

Zobacz podobne posty

17 komentarze

  1. nie lubię tej marki i zapracowali sobie przed laty na to toteż więcej się nie skusze na ich produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię żele z tej firmy i mydełka bo pachną tak intensywnie. Zdaję sobie sprawę, że skład tych kosmetyków nie jest naturalny...

      Usuń
  2. Lubię kakaową Ziaję, a ten kiedyś może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś podkradłam kuzynce krem podczas opalania - kakaowy z Ziai i od tamtej pory kojarzy mi się ten zapach z wakacjami :)

      Usuń
  3. Uwielbiam czekoladę pod każdą postacią. Pod tą również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konsystencja i kolor nie są najciekawsze ale za to zapach prawdziwie czekoladowy, słodki. Bardzo długo utrzymuje się i na skórze i w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie kolor średni ;) za to ładne opakowanie, które oko cieszy podczas kąpieli

      Usuń
  5. Jak tak pięknie pachnie to chcę ;) Lubię takie zapachy w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonałby mnie jego zapach. Wydaje się być idealny na czas jesienno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czekoladę, chcę, chcę, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. raz na jakiś czas można wypróbować :) ja bym chciała spróbować kąpieli w czystej czekoladzie albo mleku ale ile tego by poszło nie chcę liczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak czekolada to już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach czekolady;) muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czekoladowe ołyny tak jak i czekoladę😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty