Rozdanie z okazji 1.urodzin bloga Magnetic Lips!

7.3.17


Hej Kochani! Dokładnie rok temu w ten dzień założyłam bloga na blogspocie ;)

Jednak zanim zaczęłam blogować szukałam różnych platform, które byłyby idealne... 

Już jako nastolatka zakładałam różne blogi: prywatne i poetyckie. Prywatne blogowanie odeszło w kąt a i z czasem przestałam też publikować swoje wiersze. Po kilku latach znowu powróciłam do blogowania - tym razem z zupełnie innej strony - kosmetyka i recenzje.
Miesiąc wcześniej czyli około 7 lutego założyłam bloga na bloog.pl
Jednak ze względu na dosyć ograniczone możliwości platformy porzuciłam blogowanie w tym serwisie. Zaczęłam szukać innych blogów kosmetycznych i zauważyłam, że praktycznie 90% z nich jest na blogspocie. Tak właśnie powstał mój blog, nad którego nazwą głowiłam się nocami ;)

Bardzo chciałam, żeby nazwa kojarzyła się z czymś kobiecym i żeby choć trochę nawiązywała do tematu kosmetyków. Chciałam też, żeby mimo łatwego połączenia słów - nie była powielona przez inny blog.

blog kosmetyczny magnetic lips




Z okazji 1. urodzin bloga


Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w ROZDANIU



Nagrodą w tym rozdaniu jest zestaw kosmetyków prezentowanych na zdjęciu poniżej:

1. Green Pharmacy - Krem do stóp ze skłonnością do zgrubień i odcisków NOWY
2. Beaute Marrakech Woda z kwiatów pomarańczy UŻYTA 2-3 razy
3. Clairol odżywka do włosów 5w1 NOWA
4. Receptury Babuszki Agafii Cedrowy szampon do włosów UŻYTY 1 raz
5. Fitokosmetik Błękitna glinka Wałdajska NOWA
6. Bania Agafii Maska do włosów Super Silna NOWA
7. BIELENDA PRO Maska algowa z koloidalnym złotem 15g NOWA







ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU NALEŻY WYPEŁNIĆ FORMULARZ:







BANEREK DO POBRANIA:


baner magnetic lips





Regulamin:

1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja, czyli właścicielka bloga 
2. Rozdanie trwa do 07.04.2017 włącznie. Czas trwania rozdania może zostać przedłużony w przypadku niskiej liczby zgłoszeń.
3. Warunkiem wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie bloga  http://magnetic-lips.blogspot.com/ udostępnienie informacji (banerek lub jako post) oraz oczywiście wypełnienie formularza.
4. Dodatkowymi zadaniami jest udostępnienie informacji o konkursie i obserwowanie na facebooku, instagramie czy tweeterze (nie obowiązkowe, ale zwiększa szansę na wygraną)
5. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 7 dni od daty jego zakończenia.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową i poinformowany o wygranej drogą mailową. Jeśli w ciągu 3 dni zwycięzca nie prześle adresu do wysyłki zostanie wylosowana kolejna osoba.
7. Wysyłka nagrody jest możliwa tylko na terenie Polski.
8. Osoby biorące udział w rozdaniu muszą mieć skończone 18 lat lub posiadać zgodę opiekuna na udział.
9. Osoby, które po zakończeniu rozdania przestaną obserwować blog trafią na "czarną listę" i nie będą mogły wziąć udziału w kolejnych rozdaniach.
10. Każdy uczestnik biorący udział w rozdaniu akceptuje jego regulamin.
11. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych sytuacjach.
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm).

Zobacz także:

46 komentarze

  1. Gratuluję rocznicy! :) Życzę kolejnego owocnego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje rocznicy bloga i życzę wszystkiego najlepszego na kolejne lata :) Pełnej głowy pomysłów, i zapału w dalszym prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapał przede wszystkim się przyda :)

      Usuń
  3. Zgłoszenie wysłane :) Gratuluję rocznicy bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci kolejnych lat na blogu aby jeszcze bardziej rozkwitł oraz wszystkim życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku i życzę Ci wiele zapału na dalsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w urodzinowym rozdaniu na moim blogu - do wygrania zestawy kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wzajemnie :) Świętujemy w tym samym miesiącu :)

      Usuń
  7. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku i życzę lat kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sto lat! :* u mnie nadmiar kosmetyków, więc się raczej nie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku i życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję pierwszego roczku i życzę jeszcze wielu pięknych lat blogowania! :* <3
    Aleksandra ze Stokrotkowego Świata

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! I życzę oczywiście kolejnych latek:))
    Zgłoszenie wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny! dawno Cię tu nie było ;)

      Usuń
  13. Zgłoszenie poszło ;) Gratuluję rocznicy, ja zorientowałam się, że mój blog będzie miał niedługo 4 lata, ależ to zleciało :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to faktycznie :) jeszcze trochę mi do Ciebie brakuję ale gratuluję wytrwałości!

      Usuń
  14. Zgłoszenie wysłane - biorę udział - gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    Kochana chyba zapomniałam zaznaczyć, że baner jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszło, banerek wisi na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa