LANNA ORIENTAL ziołowy kompres do twarzy

grudnia 18, 2017


Nigdy nie próbowałam masażu twarzy ani ciała stemplami ziołowymi. Jednak zainteresował mnie ten temat od strony praktycznej i postanowiłam wypróbować. Gdy tylko napotkałam na takowy stempel szybko go zakupiłam. Jesteście ciekawi, co z tego wyszło? Zapraszam!

Stemple ziołowe to całkiem ciekawy i oryginalny pomysł na masaż. Cały rytuał przygotowałam sobie w ten sposób, że do miseczki ceramicznej wlałam dosyć gorącą wodę, następnie zamoczyłam na kilka minut stempel po czym wyjęłam go, odczekałam chwilę i zaczęłam przykładać do skóry, powoli wykonując ruchy kuliste. Bardzo fajne i przyjemne odczucie. W dodatku podczas masażu czuć ziołową moc uwalnianą ze stempla podczas kontaktu z wodą.


ziołolecznictwo

masaż klasyczny

Stempel jak widać zapakowany bardzo dokładnie - próżniowo aby nie zwietrzała zawartość

stemple ziołowe

masaż ciała


Myślę, że do wody w której macza się stemple można jeszcze dodać kilka kropel ulubionego olejku - taka akcja na pewno dodatkowo zrelaksuje i odpręży cały organizm.


masaż stemplami

masaż stemplami


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: jednorazowy
Cena: 5/5
Skuteczność: zupełnie inny sposób na relaks i masaż twarzy lub ciała
Zapach: ziołowy




Stosowaliście kiedyś stemple?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Zupełna dla mnie nowość takie stemple. A jaka jest konkretnie cena?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam w szkole zajęcia o masażu i pojawił się temat stempli. Bardzo fajny rodzaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie miałam tego tematu przerobionego ale zaciekawił mnie taki masaż i postanowiłam spróbować :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty