Nivea Żel pod prysznic Aloes i karambola

grudnia 13, 2017


Owocowy, egzotyczny zapach w zimie? Ja lubię takie formy orzeźwienia. A już na pewno kąpielowe umilacze takie jak żel są u mnie ulubieńcami wszech czasów. Przeczytajcie, czy warto pokusić się na zapach tego żelu czy też nie.


nivea karambola

Żel odkryłam jeszcze podczas wakacji. Chyba wszystkie żele pod prysznic Nivea są kremowej konsystencji o biało-kolorowej barwie. Niestety nie przepadam za kremowymi żelami, bo mam wrażenie, że słabiej się pienią. Ten jednak przyciągnął mnie swoim zapachem.

Etykieta producenta:

nivea żel pod prysznic

Pojemność 500 ml wystarcza na dosyć długo. Przy codziennym użytkowaniu przez 2 osoby, to spokojnie na niecały miesiąc. Butelka również w miarę wygodna - wiadomo, że przydał by się dozownik ale nie wymagajmy zbyt wiele od przeciętniaka Nivea.

żel pod prysznic nivea skład

Żel ma przyjemny, owocowy zapach - wg etykiety aloes i karambola. W moim odczuciu jest to mix owoców egzotycznych. Zapach trochę mdły ale ujdzie... Ogólnie z każdym kolejnym użyciem żelu, zapach coraz bardziej mi się nudził i nie sięgałam po niego aż tak często jak po swoje ulubione żele pod prysznic.

kremowy żel do kąpieli nivea


Cena: od 6 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze sprawdza się jako żel ale nie nawilża
Zapach: delikatny i owocowy





Lubicie żele pod prysznic z NIVEA?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. lubię żele nivea, tej wersji nie miałam jeszcze . moją ulubioną jest happy time

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zapachem ich kosmetyków - pojęcie "mdłe" idealnie je oddaje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej firmy tylko lubie krem

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wymagam wiele od żeli, więc pewnie polubiłabym tę wersję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty