Biolaven Serum nawilżające do twarzy

grudnia 20, 2017


Lawendowy relaks w środku zimy - tak! To możliwe! Wszystko dzięki serum do twarzy na bazie naturalnych składników. Polska marka Sylveco, pod skrzydłem której jest Biolaven i Vianek to marka znanych już kosmetyków naturalnych. O ich kosmetykach słyszy się zarówno pozytywne jak i negatywne opinie. Ja jednak wolę polegać na sobie.

Zainspirowana naturalną pielęgnacją, chciałam wypróbować na własnej skórze jakieś kosmetyki polskiej marki. Wybór padł na serum do twarzy. Nie do końca jednak wiedziałam jak się u mnie sprawdzi. Wiadomo, że ja wszystkie kosmetyki oceniam nosem a następnie skupiam się nad ich działaniem. Tak również było i w tym przypadku.


opinie o kosmetykach biolaven

Etykieta producenta:

biolaven sylveco

naturalne kosmetyki

lawendowe serum do twarzy


Lawendowe serum do twarzy to kompozycja olejków: sojowego, winogronowego, arganowego i lawendowego. Połączenie jak dla mnie ciężkie (głównie przez olejek arganowy) ale do bardzo suchej skóry idealne. Mnie nawet to tak bardzo nie przeszkadzało ile ten skoncentrowany i nieco duszący zapach lawendy.


intensywnie nawilżające serum do twarzy


Serum z pewnością nadaje się idealnie na prezent. Kosmetyk wygląda bardzo ładnie zarówno w opakowaniu jak i bez. Wystarczy przewiązać tylko czerwoną wstążeczką i już!
Serum zużyłam zaledwie kilka razy i podarowałam innej osobie. Niestety zapach był dla mnie zbyt duszący oraz ten efekt tłustej skóry mnie przerażał. Obecnie używam olejku do demakijażu dla cery mieszanej i widzę diametralną różnicę. Serum przypominało mi taki właśnie olejek - oliwkę tylko wyjątkowo tłustą. Kompletnie nie nadawało się do mojego typu cery.


lawendowe serum do twarzy

serum o zapachu lawendy

lawendowe serum


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: bardzo dobre nawilżenie skóry. Szczególnie nadaje się dla skóry suchej i potrzebującej intensywnej pielęgnacji i nawilżenia. Przy cerze tłustej i mieszanej nie wchłania się tak szybko i powoduje jej dodatkowe świecenie się.
Zapach: lawendowy, ziołowy




Co sądzicie o produktach Biolaven?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. ja bardzo lubię zapach całej linii kosmetyków BIOLAVEN , to serum porównywane jest z kultowym resibo ale 4 razy od niego tańsze, na pewno po nie sięgnę. mam to w planach od dawna

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam głównie z blogów. Miałam kilka próbek, ale zbyt mało, aby wydać jakąś konkretną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam krem tej marki i był nawet fajny, może i na serum się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty