Dr. Sante Keratynowy zestaw do włosów

czerwca 04, 2018


Na hasło: keratyna moje włosy budzą się do życia. Zakładam, że kosmetyki zawierające keratynę w składzie są cudownym uzdrowieniem dla włosów zniszczonych, matowych, z rozdwajającymi końcówkami. Czy to prawda czy może zwyczajny chwyt marketingowy? Zapraszam na post!

Jak wiecie, od jakiegoś niecałego roku interesuję się kosmetykami naturalnymi. Moja wiedza na ten temat powiększa się (ale bardzo małymi krokami). Nie doszłam jeszcze do perfekcji czytania składów INCI ale od czasu do czasu zdarza mi się przeanalizować kosmetyk przed zakupem. O marce Dr. Sante usłyszałam jakiś czas temu. Myślałam o zakupie szamponu ale wstrzymywałam się z wydaniem pieniędzy bo czekałam na coś lepszego. Trafił mi się wspaniały zestaw:

⭐Szampon
⭐Odżywka
⭐Serum

Jak się przedstawia i co oferuje włosom - keratynowy zestaw od Dr. Sante?

zestaw dr sante

Zestaw keratynowy Dr. Sante prezentuje się bardzo ładnie nie tylko dzięki przyjaznym dla oka opakowaniach. Uważam, że jest również skuteczny. Zapewnia włosom czystość, higienę, dosyć dobre nawilżenie i skutecznie kondycjonuje włosy. Serum do włosów należy stosować w znikomych ilościach - około 2 pompki maksymalnie po każdym myciu. Dzięki temu włosy zachowają świeżość a końcówki zostaną ujarzmione, nawilżone i zregenerowane.

zestaw do włosów

Keratyna to oczywiście jeden ze składników budulcowych włosów. Cały zestaw Dr. Sante zawiera kompleks keratynowy Pro-Keratin, kolagen i argininę, którego głównym celem jest odbudowa i regeneracja włosów od końcówki aż po ich nasadę. Arginina zapewnia włosom siłę i energię, stymulując ich wzrost. Kolagen, to nie tylko składnik kosmetyków do pielęgnacji cery. To także wartościowy składnik produktów do włosów, który skutecznie nawadnia, chroni i wzmacnia tworząc na włosach niewidoczną powłokę.

odżywka z  keratyną do włosów

Odżywka do włosów ma typową konsystencję dla odżywek: kremowa postać i biały kolor. Podczas rozprowadza (bez analizowania składu) mam wrażenie jakby był w niej silikon. Zapach odżywki bardzo przyjemny, nie sztuczny ani też nie chemiczny. Dodatkowo skóra głowy i włosy stają się miękkie i bardziej nawilżone oraz wygładzone.

keratynowe serum do włosów

Serum do włosów. Należy uważać z ilością i nakładać wyłącznie na końcówki włosów po ich umyciu szamponem i zastosowaniu odżywki. Można też spłukać jeśli mamy wrażenie, że produkt pozostawi tłuste plamy na włosach. Ja stosuję na dwie opcje: raz spłukam włosy, raz nie. Wg etykiety producenta nie zmywamy serum. 

keratynowy szampon do włosów

Szampon do włosów ma płynną, lekko żółtawą konsystencję i słabo się pieni. Zazwyczaj aplikuję więcej szamponu niż powinnam lub myję włosy na dwa razy czyli: zwilżam włosy, używam szamponu, spłukuję i powtarzam tę czynność drugi raz. Wtedy mam pewność, że włosy będą idealnie czyste a po ich wysuszeniu nie spotka mnie przykra niespodzianka w postaci tłustej plamy na czubki głowy.

keratynowy zestaw do włosów dr sante



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 2 miesięcy
Cena: około 30 zł za zestaw
Skuteczność: poprawa wyglądu i stanu włosów; zmniejszenie wypadania oraz lepsze nawilżenie bez obciążania włosów
Zapach: przyjemny, lekko drogeryjny, nie chemiczny



Co sądzicie o zestawie keratynowym Dr. Sante?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Mam maskę do włosów z tej serii - pięknie podkreśla mi skręt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty