Palmolive orzeźwiający żel pod prysznic So Dynamic

czerwca 20, 2018


Orzeźwiający żel pod prysznic do doskonała propozycja na lato. Nie ma nic lepszego niż odświeżenie w ciągu upalnego dnia. Uwielbiam gdy w mojej łazience jest kilka produktów umilających czas podczas kąpieli jak np. żele, kule musujące, pianki czy aromatyczne sole.

Żele Palmolive wracają bardzo często do mojej łazienki. Wiem, że zwolennicy naturalnych kosmetyków negują Palmolive za chemiczne składy. Mimo wszystko zapachy produktów są dla mnie na tyle ważne, że wybieram produkty Palmolive mimo wszystko.

Często sięgam po zapachy cytrusowe, rześkie i raczej pozytywne. Dzięki temu mam poczucie, że moja skóra jest nie tylko czysta ale i dany produkt dostarcza mojej skórze przyjemnego zapachu.


żel do mycia dla kobiet


Kosmetyki Palmolive mają bardzo ciekawe szaty graficzne. Często producent łączy kolor butelki, etykietę oraz kolor produktu w jedną całość. Dzięki temu produkt wzbudza większe zaufanie ponieważ podświadomie wybieramy to, co widzimy na zewnątrz (ładne, estetyczne opakowanie = ciekawy i dobry produkt w środku).


palmolive so dynamic

Co na etykiecie?

żel pod prysznic

Żel zawiera cytrusowe zapachy. Raczej po jego aplikacji trzeba nałożyć krem lub balsam. Teoretycznie zawiera jakieś olejki w składzie ale nie są one na tyle wystarczające aby skóra była dostatecznie nawilżona po kąpieli. Żel dobrze się pieni i jest wydajny. W dodatku bardzo często pojawiają się promocje na Palmolive więc każda może go kupić. Cena poza promocją to około 10-14zł/500ml.

palmolive żel pod prysznic


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: 10-14zł/500ml
Skuteczność: oczyszczenie skóry oraz pozostawienie na skórze przyjemnego zapachu
Zapach: świeży i cytrusowy


Znacie żel? Co sądzicie o produktach Palmolive?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty