JOANNA Odżywczy krem do stóp z lanoliną i masłem shea

sierpnia 21, 2017


Nie przepadam za kremowaniem stóp. Nie znoszę tego! Niestety z każdym dniem skóra traci swoją elastyczność i piękny wygląd. Należy już zawczasu ją nawilżać i dostarczać jej witamin. Czasami więc trzeba się "przeprosić" z tym, co się nie lubi.

Małe kremy czy to do rąk czy do stóp świetnie sprawdzają się również podczas wyjazdów. Są poręczne i nie zajmują dużo miejsca. Ja widzę w nich dodatkowy atut - szybciej je zużywam. Duże opakowania są dla mnie problematyczne, bo często nudzę się już danym produktem.


krem joanna do stóp

Krem z Joanny zawiera lanolinę i masło shea. Te dwa składniki świetnie nawilżają i natłuszczają skórę stóp. A dodatkowo lanolina sprawia, że stopy stają się gładkie.

Co pisze producent:

krem z masłem shea

krem do stóp


Krem ma białą konsystencję. Nie jest tłustawy i dobrze się wchłania. Ma również przyjemny zapach. Przyznam szczerze, że jest to mój któryś z kolei krem z Joanny i oba wypadły na plus. Na pewno jeszcze kiedyś do nich powrócę lub okryję nowe zapachy.


stopy


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 3 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze nawilża i wygładza skórę
Zapach: przyjemny zapach masełka shea





Twój ulubiony krem do stóp to?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty