CATRICE odżywka serum do rzęs lash boost

2.8.17


Na blogach często widuje jakieś odżywki stymulujące porost rzęs. Jedną z najpopularniejszych jest chyba słynna Revitalash. Ja nie narzekam na rzęsy ani brwi ale szukałam produktu dla bliskiej osoby. Znacznie tańsza ale czy skuteczna? Zapraszam na recenzję Lash Boost z Catrice.


Dobra odżywka do rzęs wcale nie musi być droga. Nie wszystko, co drogie i nie wszystko co mega tanie jest dobre. Ta odżywka kosztowała około 18 zł ale jak na te pieniądze sprawdziła się całkiem dobrze. Stosowałam ją na spółkę z siostrą. Początkowo używałam do rzęs ale z racji tego, że mam wrażliwe oczy alergika niezbyt się u mnie sprawdziła i lekko szczypała. Moja siostra stosowała ją na rzęsy - ma bardzo cienkie rzęsy i chciałam, żeby choć trochę jej odrosły. Ku mojemu zdziwieniu już po kilku zastosowaniach było widać niewielkie efekty. Włoski o wiele lepiej wyglądały i przybyły w bardzo małej ilości. Brwi nie wypadały tak jak wcześniej.


odżywka do brwi i rzęs catrice


Co pisze na etykiecie czyli skład odżywki do rzęs:


skład odżywki catrice

catrice odżywka


W tej odżywce zmieniłabym jedynie końcówkę - skoro jest to typowa odżywka do rzęs to czemu nie ma szczoteczki takiej jak przy tuszach do rzęs? Na pewno jej aplikacja byłaby poręczniejsza! A tak to można sobie wydłubać oko w pośpiechu :)


odżywka do brwi


Odżywka jak najbardziej na plus. Jednak wiadomo - jak to przy odżywkach. Po odstawieniu lub przerwaniu od razu wracają stare nawyki i stary wygląd. To zdecydowanie minus wszystkich odżywek.


odżywka rzęsy


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: ok 18 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: niewielkie efekty widoczne już po kilku zastosowaniach
Zapach: brak





Jaki płyn do demakijażu polecacie?

Zobacz także:

7 komentarze

  1. bardzo lubię sera do rzęs, wzmacniają i poprawiają wygląd, niestety po odstawieniu wracają do naturalnych mniej spektakularnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie używam odżywki, pewnie przydałaby mi się, ale stosowałam L4L i się wystraszyłam ;)
    a do demakijażu polecam żel z Oriflame - zapraszam do mnie, tam go opisałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej nawet, fajnie że działa. Choć ja po L4L, po której popękały mi naczynka boje się wszelakich odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najlepszą odżywką do rzęs i brwi jest olejek rycynowy. Jeśli chodzi o płyn micelarny, polecam Garnier różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy mogę zaufać Garnierowi - kiedyś nawet tonik Garnier szczypał mnie trochę w oczy i teraz mam złe wspomnienia

      Usuń
  5. Hmm może i ja bym wypróbowała, chociaż do brwi.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam właśnie ciekawa tej odżywki, a tu taka pozytywna opinia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa