#33 Denko Grudzień 2018

grudnia 31, 2018


W dzisiejszym poście moje grudniowe zużycia kosmetyczne. Czy siedem kosmetyków to dużo czy mało do zużycia przez cały miesiąc? Zobacz, które z nich warto kupić a które to kosmetyczne buble!

DENKO GRUDZIEŃ 2018


1. A'PIEAU maska do twarzy z ekstraktem z zielonej herbaty. Kojąca maska do skóry wrażliwej. Mleczna maseczka w bawełnianym płacie na bazie ekstraktów roślinnych. Przywraca równowagę płaszcza lipidowego, wzmacnia funkcje ochronne skóry, łagodzi podrażnienia oraz pozostawia uczucie świeżości. KUPIĘ
2. BATISTE oriental suchy szampon do włosów 200ml. Jak zwykle mój ulubieniec, który ratuje moje włosy w porannych chwilach, kiedy są przyklapnięte. KUPIĘ
3. C-TRHU Cosmic Aura żel pod prysznic 250ml. Żel pod prysznic o bardzo przyjemnym i intensywnym zapachu. Niestety zerknęłam na skład i szału nie ma - typowo drogeryjny i wysuszający skórę produkt. Mimo tego, lubię żele C-THRU a najbardziej podoba mi się zapach EMERALD. KUPIĘ
4. PHARMACERIS szampon normalizujący do skóry łojotokowej 250ml. Szampon kupiony całkiem przypadkiem okazał się praktycznie strzałem w dziesiątkę. Dobra jakość, lekki zapach i zero problemów z włosami. Włosy po umyciu dobrze się układały i były dokładnie oczyszczone. Szampon nie powodował łupieżu ani problemów dermatologicznych. Z chęcią się na niego skuszę. KUPIĘ
5. NUTKA mydło w płynie do rąk i kąpieli o zapachu piwonii i słodkiego migdała 400ml. Mydełko otrzymałam chyba podczas konferencji See Bloggers ale odłożyłam sobie do wypróbowania "na później". Mydło okazało się dobrym kosmetykiem pod prysznic. Zapach bardzo przyjemny, dobrze utrzymywał się na skórze po kąpieli. Z chęcią wypróbowałabym inne zapachy. Tego zapachu jednak już NIE KUPIĘ
6. DR MEDICA dermatologiczna emolientowa emulsja do mycia twarzy 150ml. Początkowo myślałam, że ten kosmetyk będzie dermatologicznym hitem. Może i tak jest ale nie w przypadku mojej cery. Lubię mieć dokładnie oczyszczoną twarz bez efektu lepienia się czy tłustej skóry. W przypadku stosowania tej emulsji moja skóra nie jest dogłębnie oczyszczona a wszelkie zanieczyszczenia są raczej rozmazane po twarzy niż usunięte. Emulsja przypomina konsystencją mleczko do twarzy, które co prawda nie pozostawia tłustej warstwy ale tez nie oczyszcza skóry na 100%. NIE KUPIĘ
7. EVA dermo krem-maska do stóp 100ml. Maska- krem mimo tłustej konsystencji bardzo dobrze regeneruje stopy i jest natychmiastowym ratunkiem, kiedy nie za często smarujemy stopy jakimiś kremami nawilżającymi. Minus jest taki, że bardzo długo się wchłania i praktycznie nigdy do końca, więc nadmiar produktu należy usunąć chusteczką lub ręcznikiem. NIE KUPIĘ

denko kosmetyczne grudzień 2018

denko kosmetyki grudzień 2018


Dajcie znać w komentarzu jak wypadły Wasze zużycia!

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Miałam maseczkę w wersji bananowej z A'Pieu i byłam bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko szampon z Batiste ;) Tę wersję kiedyś miałam, ale jednak wolę tę kokosową - tropical, bodajże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam żadnego z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty