Podsumowanie roku 2018 na blogu Magnetic Lips

grudnia 31, 2018


Sylwester, to czas który w ostatnich latach spędzam bardzo podobnie - w zaciszu domowym, ze zwierzętami i z kieliszkiem szampana lub wina. Jak było tym razem?

Tym razem przegapiłam zrobienie zestawienia rocznego jeśli chodzi o mój blog. Jednak starałam się znaleźć rozwiązanie i opublikować post. Jaki był dla mnie rok 2018 pod względem blogowania?

♞Co udało mi się osiągnąć w roku 2018?

W tym roku przede wszystkim zdobyłam doświadczenie w branży e-commerce, zarządzaniu social media oraz rozpoczęłam kilka kursów w tym kierunku. Spojrzałam na te dziedziny z zupełnie innego punktu - wystarczy zdobyć więcej wiedzy aby później zarabiać na tak prostych rzeczach jak prowadzenie bądź tworzenie.
♞ Jakie są moje plany odnośnie bloga Magnetic Lips?

Chciałabym bardzo zmienić mojego bloga w bardzo dobrze prosperującą i zarabiającą stronę. Wcześniej myślałam tylko o prowadzeniu bloga jako hobby. Mam dwie opcje - obecnego bloga będę prowadzić dalej jako hobby i dodatkowo stworzę jeszcze jedną stronę, na której będę zarabiać. Czy mi się to uda pogodzić? Nie wiem... Obym jednak nie zaniedbywała bloga, którego stworzyłam dla przyjemności.


♞ Najpiękniejsze wspomnienie/wydarzenie z minionego roku?

Jak zawsze oczywiście było to spotkanie blogerskie - zarówno na Meet Beauty jak i See Bloggers i poznanie ciekawych ludzi.
♞ Co bym chciała zmienić w Nowym Roku?

Bardzo chciałabym wymusić na sobie więcej systematyczności jeśli chodzi o wpisy. W ostatnim czasie z racji wielu obowiązków takich jak kursy online i prowadzenie innej strony, niestety brakuje mi dodatkowego czasu dla bloga. Mam jednak nadzieję, że zmobilizuję się na tyle aby to poprawić.




Garść danych statystycznych:

Blog Magnetic Lips powstał: 7.03.2016

Od tego czasu:

Obserwatorzy: 407
Opublikowane posty: 445 - łącznie z tym :)
Komentarze: 1263
Licznik: 694948

Fanpage Magnetic Lips na facebooku:

Fanpage powstał: 1.04.2016

Od tego czasu:

Polubienia: 1008


Instagram magnetic.lips

Profil powstał: 3.05.2016

Od tego czasu:

- Opublikowane posty: 275
- Obserwujących: 292
- Obserwowanych: 616




Bardzo dziękuję, że odwiedzacie mnie i komentujecie moje posty!





Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!

Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty