Biały Jeleń żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim

stycznia 29, 2019


Czysta twarz nawet a najlepiej bez podkładu daje mi duży komfort psychiczny. Podkładu używam w bardzo małych ilościach i przyznam szczerze, że moja skóra odpoczywa, kiedy wracam do domu po całym dniu i zmywam wszystko z twarzy. Jak sprawdził się żel do twarzy z Białego Jelenia?

Żel jest hipoalergiczny i nadaje się do cery tłustej i trądzikowej. Żel zawiera w składzie kwas oleinowy, który zwalcza nadmierny łojotok. Ponadto ksylitol i laktitol utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry a ekstrakt z oczaru wirginijskiego działa ściągająco i dezynfekująco.

żel myjący do twarzy

Żel jest słabo wydajny. Wyciskanie żelu z tej butelki jest nieco problematyczne ponieważ żel jest nieco zbity przez co czasami wyciskałam za dużo, czasami za mało produktu. Żel nie domywał skóry, tak jak chciałam i bardzo często musiałam wspomagać się dodatkowym środkiem myjącym do twarzy. Ten żel mył skórę bardzo powierzchownie.

żel do mycia twarzy

Jeśli chodzi o zapach produktu jest to typowy kosmetyk drogeryjny, który raczej nie przyniósł mojej skórze dobroczynnych właściwości. Produkt został zużyty w mgnieniu oka a skuteczność była opłakana.

biały jeleń żel do twarzy



Podsumowując:

Opakowanie: 3/5
Wydajność: słaba, na około dwa do trzech tygodni
Cena: ok. 8 zł
Skuteczność: niedokładne i powierzchowne mycie skóry twarzy
Zapach: drogeryjny



Jaki żel do mycia twarzy polecasz?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Szkoda, że się nie sprawdził :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość sporo słyszałam o produktach Biały Jeleń, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować. Jednak skoro taka średnia ocena od Ciebie wypadała, musiała bym się zastanowić czy bym po niego sięgnęła. Pozdrawiam ciepło Klaudia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Białego Jelenia miałam tylko i wyłącznie białe mydło w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, słabo wypadł. Nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty