Nature de Marseille Kostki musujące do kąpieli

stycznia 19, 2019


Musujące kule do kąpieli to wspaniałe wanno umilacze, kiedy chcemy się zrelaksować i wypocząć w wannie pełnej bąbelków i cudownego zapachu. Na tabletki musujące trafiłam podczas robienia zakupów online. Czy cena przełożyła się na jakość?

Zazwyczaj podczas zakupów internetowych kupuję kule musujące. Raz w Biedronce trafiłam na dobrej jakości kule musujące. Niestety było to podczas wakacji i już później ich nie znalazłam. Następnie testowałam pół kule kąpielowe od Nacomi - również były dobre ale dodatkowo zawierały olejek, który po kąpieli pozostawiał skórę dosyć dobrze nawilżoną. Tabletki musujące to dla mnie nowość. Tym razem zakupiłam dwa różne zapachy: zapach dzikich poziomek oraz zapach jagód goji i masła shea.

umilacze kąpielowe

Obie tabletki posiadały jak dla mnie to samo działanie. Rozpuszczały się dosyć szybko w wodzie ale mam wrażenie, że nieco wolniej niż kule kąpielowe. Ich zapach był także słabszy po rozpuszczeniu. Wnioskuję więc, że tutaj ważną rolę mogła grać cena tabletek musujących oraz jakość składników.

musujące tabletki

Zarówno tabletki musujące jak i kule kąpielowe to świetny pomysł i dodatek na prezent. Ładne i estetyczne opakowanie tabletek sprawi radość na twarzy osoby, która dostanie taki podarunek. Warto jednak zainwestować trochę więcej pieniędzy i wydać je na produkt o lepszej jakości, jeśli oczekujemy od kosmetyku aby pachniał bardziej intensywnie lub dodatkowo nawilżał skórę.


musujące kule



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: na raz
Cena: ok. 2 zł/szt
Skuteczność: przyjemny umilacz kąpielowy o delikatnym zapachu
Zapach: zależy od wyboru



Twoje ulubione umilacze kąpielowe to?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Podczas kąpieli najczęściej sięgam po jakieś sole :) Takie kostki są ciekawą alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam różne kule, kostki itp. do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty