Nivea Invisible for black&white antyperspirant

stycznia 09, 2019


Już kiedyś pisałam Wam o tym antyperspirancie i dochodzę do wniosku, że jest to mój ulubieniec. Dlaczego? Przekonajcie się sami!

Można powiedzieć, że jak już znajdę odpowiedni dla siebie kosmetyk, to trzymam się go przez dłuższy czas. Tak też się stało w przypadku tego antyperspirantu, który bardzo się u mnie sprawdził i przypasował. Część osób, nie lubi kulkowych dezodorantów ale na pewno część z Was również nie będzie przepadało za sztyftami. Trudno znaleźć złoty środek. Ja testowałam już zarówno kulkowe, w sprayu jak i sztyfty i stwierdzam, że kulkowe zdecydowanie do mnie przemawiają najbardziej.

roll-on nivea

Jest to chyba pierwszy kulkowy antyperspirant, który oprócz przyjemnego zapachu nie pozostawia śladów na ubraniach. Wreszcie nie musimy myśleć o brzydkim wyglądzie naszych ubrań po zastosowaniu kosmetyku. Niektóre antyperspiranty potrafią bardzo zniszczyć ubrania i pozostawić plamy trudne lub praktycznie niemożliwe do usunięcia.

nivea antyperspirant do ciała

Ogromnym minusem tego antyperspirantu jest zawartość aluminium w składzie. Niestety większość drogeryjnych antyperspirantów zawiera sole aluminium i jest to raczej nieuniknione.

nivea roll-on

nivea black&white



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 2 miesiące
Cena: ok. 10 zł
Skuteczność: doskonała ochrona przed potem przez kilka godzin
Zapach: trudno określić, przyjemny



Jaki antyperspirant stosujesz aktualnie?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Oj, nie lubię intyperspirantów od Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu lubiłam antyperspiranty z Nivea, ale teraz używam kulek od Garnier, które sprawdzają się znacznie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty