#34 Denko Styczeń 2019

stycznia 31, 2019


Nastąpiło powolne czyszczenie moich stanów magazynowych z kosmetyków. Strasznie ciężko mi się zmobilizować jeszcze chodzi o wykończenia kosmetyków. Chyba bardziej pokuszę się o nowe zakupy niż wszystko to, co mam zużyję.


DENKO STYCZEŃ 2019


1. A'PIEU nawilżająco-ujędrniająca maska na bazie miodu Canola do skóry dojrzałej. Maseczka została użyta przez kuzynkę. Tuż po otwarciu czuć bardzo intensywny zapach miodu. Maska jest bardzo obficie nasączona. Dogłębnie nawilża skórę i jest doskonała jako szybki zabieg bankietowy. Jeśli chodzi o ten rodzaj - mnie nie przypadła do gustu ze względu na zapach miodu ale jest skuteczna jeśli chodzi o nawilżenie. NIE KUPIĘ
2. EFEKTIMA serum antycellulitowe mini produkt. Jest to połączenie delikatnego olejku lub wody z balsamem do ciała. Takie połączenie sprawia, że kosmetyk jest bardzo lekki i szybko się wchłania. Pozostawia na skórze zapach kakaowego/kawowego balsamu. KUPIĘ
3. YOPE naturalny płyn do czyszczenia podłóg. Płyn o zapachu bambusa. Początkowo myślałam, że będzie dobrym produktem tak jak w przypadku płynu do sprzątania o zapachu zielonej herbaty. Jednak bambusowy płyn ma dosyć mocny i nieco męczący zapach. Oprócz zapachu, skutecznie zmywa i czyści nie pozostawiając brzydkich plam. NIE KUPIĘ
4. JADWIGA antybakteryjna papka do cery trądzikowej. Bardzo dobry produkt jeśli mamy problematyczną cerę lub nagłe wypryski. Szybko i skutecznie goi ranki i podrażnienia. Intensywny zapach papki zapewnia kamfora. KUPIĘ
5. ZIAJA orzeźwiająca mgiełka zapachowa do twarzy, włosów i ciała. Mgiełka, której używałam podczas wakacji jak również teraz, w zimę. Idealna do szybkiego orzeźwienia czy odświeżenia. Nie jest jednak tak trwała jak woda toaletowa, a szkoda. KUPIĘ


denko kosmetyczne styczeń


Co zużyliście w tym miesiącu?

Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Nie miałam żadnego z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napaliłam się na chemię domową yope ale chyba zacznę od innych produktów czyszczących

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że Ziaja produkuje mgiełki zapachowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałam sobie, że miałam gdzie zachomikowany płyn uniwersalny Yope :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam maseczkę A'piu i mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie miałam nic z Twojego denka. W styczniu nie zużyłam za dużo kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty