Organic Shop Żel pod prysznic źródła termalne

stycznia 03, 2019


Aloes to magiczny składnik uzdrawiający skórę nie tylko wg blogosfery ale także innych serwisów. Testowałam już tonik aloesowy ale kompletnie się u mnie nie sprawdził i podrażniał skórę twarzy. Czy żel pod prysznic z aloesem okazał się łagodniejszy? Zobaczcie!

Kosmetyki rosyjskie już dawno temu podbiły moje serce. Z marki Organic Shop bardzo lubię peelingi cukrowe do ciała. Pozostałe produkty takie jak kremy do rąk, maski do włosów czy żele jak na razie nie zostały przeze mnie dokładnie odkryte. Postanowiłam więc pokusić się o żel do ciała z aloesem aby sprawdzić jak pachnie i jak się u mnie przyjmie.

aloes żel organic shop

Żel pod prysznic z organicznym aloesem tonizuje, nawilża i odżywia skórę, która pod wpływem jego działania staje się miękka w dotyku i zregenerowana. Warto też wspomnieć, że produkt posiada certyfikat COSMOS NATURAL i zawiera 99,9% składników pochodzenia naturalnego.

żel organic shop

Dzięki wygodnej butelce z dozownikiem stosowanie żelu jest bardzo wygodne. Opakowania Organic Shop zawsze nawiązują do głównego składnika produktu. Tak jest również i tu, gdzie na etykiecie mamy aloes. Całość szaty graficznej utrzymana jest w minimalistycznym porządku trzech podstawowych kolorów.

aloes organic shop

organic shop aloesowy żel


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: ok. 10 zł
Skuteczność: doskonałe oczyszczenie skóry
Zapach: delikatnie aloesowy



Czy stosujecie kosmetyki z aloesem?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty