Skiny i skórki na laptopa. Jak zmienić wygląd starego laptopa?

lipca 05, 2019


Ponad miesiąc temu kupiłam nowy laptop marki Huawei. Długo szukałam ideału po Toshibie... jednak nie odzwyczaiłam się od używania starego. Jestem tak przyzwyczajona, że szybciej radzę sobie z komputerowymi zadaniami na starym laptopie. Na razie jednak nowego używam do rozrywek takich jak np. oglądanie filmów czy gry. Zobaczcie w jaki sposób można zmienić swój laptop o 180 stopni.

Od dłuższego czasu kupuję na aliexpress choć początkowo nie mogłam się przekonać i bałam się, że zostanę oszukana lub że stracę pieniądze. Jednak nic mylnego. Jeśli zdarzy się, że dany produkt nie przyjdzie to wtedy można w łatwy sposób otworzyć spór i odzyskać pieniądze.

Jeśli chodzi o zmianę wyglądu sprzętów elektronicznych to dotychczas zmieniałam jedynie telefon i kupowałam case'y. Ostatnio pokusiłam się na silikonowy futerał na pada do xboxa - jest ok. Jestem zadowolona. Jeśli pokrowce, skiny czy futerały mogą zabezpieczyć w jakiś sposób przedmioty to czemu nie przedłużyć życia ulubionym rzeczom i tego nie zakupić?

Muszę powiedzieć, że jak na nowy laptop to model okazał się dość "delikatny". Obudowa nie jest metalowa, więc trzeba uważać aby nie stawiać na laptopie ciężkich przedmiotów i nie uszkodzić matrycy. W dodatku touchpad bardzo szybko się wyciera... Zaczęłam więc używać bezprzewodowej myszki. Oprócz tego obudowa "chłonie" odciski palców, więc praktycznie po każdym użyciu laptopa czyściłam jego obudowę. Zakupiłam też dodatkowo gumową osłonę na klawiaturę - bardzo dobrze się sprawdza. Kurz wreszcie nie wpada między klawisze i dzięki temu mogę ją często myć pod bieżącą wodą z dodatkiem mydła.

Jak wyglądał mój laptop przed zmianą wyglądu?




Wybrałam morski motyw i dostosowałam pulpit pod podobny styl





Początkowo nakleiłam też naklejkę opływającą klawisze ale niestety była niedokładnie przycięta i klawisze nie chciały się wciskać... więc zrezygnowałam z tego na rzecz pojedynczych naklejek na każdy klawisz - wypadło o wiele lepiej.


Klawisze dodatkowo zabezpieczam silikonową nakładką na klawiaturę, którą mogę często myć bez obaw o jej zniszczenie.


Naklejka na laptop jest bardzo dobrej jakości. Przypomina połączenie ceraty i grubego papieru. Jest lekko chropowata. Kosztowała ok. 70 zł. Tak wiem, że to dużo ale na allegro widziałam takie naklejki po około 130-150zł i wybór był bardzo ograniczony. Jestem zadowolona z jakości materiału oraz z kolorystyki.



Co sądzicie o takim odrestaurowaniu komputera? Czy próbowaliście tego sposobu?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. bardzo fajnie to wygląda, przywołuje na myśl lato i miłe wspomnienia :) a czy nie przeszkadza ci ten wzór podczas pisania, nie jest rozpraszający? jestem przyzwyczajona do czarnej klawiatury i jakoś sobie tego nie wyobrażam ;) ja mam macbook air i etui w kolorze butelkowej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty