TANTUM NATURA pastylki na gardło z propolisem

lipca 15, 2019


Nie tylko podczas zimy zmagamy się z uporczywym bólem gardła. Niekiedy zmienna pogoda pojawia się w okresie przesilenia lub nagle - w lato. Jestem ciekawa jak radzisz sobie z bólem gardła i co wtedy stosujesz?

Jeśli chodzi o mnie to bóle gardła dokuczają mi dosyć często. Jest to spowodowane ciągłym kichaniem i infekcjami górnych dróg oddechowych ze względu na alergię wziewną.

Najczęściej sięgam po coś do ssania na gardło. Często wybieram pastylki słodkie lub miętowe ale lubię też te kwaskowe z dodatkiem cytryny. Testuję dosłownie wszystko. Jednak muszę przyznać, że jeśli już coś wypróbuję to dosyć szybko zauważam minusy i rezygnuję ze stosowania danych pastylek lub czekam aż je skończę. Głównym minusem niektórych (zwłaszcza) słodkich pastylek jest pozostawianie na zębach sporego osadu. Trzeba zwracać uwagę na skład tabletek ponieważ bardzo dużo preparatów zawiera słodziki.

W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić ostatnią nowością na rynku. Gościem specjalnym na moim podniebieniu są pastylki na gardło z propolisem od Tantum Natura!




#tantumnatura #latobezchrypy #mojewakacjeztantumnatura


Szczerze przyznam, że są to pierwsze takie pastylki jakie próbowałam na gardło. Po spróbowaniu - moje myśli wróciły do czasów dzieciństwa. Dlaczego? Bo konsystencja pastylek ma formę żelków. Do wyboru mamy dwie opcje smakowe: *cytrynowo-miodowy oraz *pomarańczowo-miodowy. Dla mnie obie opcje są dobre. Gdyby jeszcze odrzucić ze składu propolis to byłyby o wiele lepsze. Mam wrażenie, że głównie ten składnik powoduje, że pastylki nie smakują jak "cukierki" a jednak przypominają nam, że są nieco "gorzkawym" lekarstwem.


Warto zwrócić uwagę na fakt, że pastylki po całkowitym rozpuszczeniu w ustach pozostawiają w gardle tzw. barierę ochronną. Miałam wrażenie, że moje gardło jest otulone miodem, który złagodził drapanie gardła. Pastylki zawierają także w składzie: ekstrakt z propolisu, witaminę C, wyciąg z korzenia prawoślazu, cynk. Ponadto - są produktem bezglutenowym!



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 15 pastylek
Cena: ok. 7 zł/opakowanie
Skuteczność: łagodzi drapanie i ból gardła
Zapach: cytrusowo-miodowy



Co stosujecie na ból gardła? Czy stosowaliście już pastylki od TANTUM NATURA?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty