Co obejrzeć w lipcu | Netflix | HBO GO

lipca 03, 2019


Przed wyjazdem do Łodzi na See Bloggers wykupiłam dostęp do Netflixa. Powiem Wam, że wychodziłam z założenia, że mając ponad 150 programów w tv i opłacaniu abonamentu za "kablówkę" nie będzie mi potrzebny dodatkowy pakiet filmowy w postaci VOD. Jednak nie żałuję. Zobaczcie, co polecam!

Przez miesiąc oglądałam seriale i filmy na Netflix oraz przez kolejny miesiąc na HBO GO. Dlaczego wykupiłam dostęp do HBO GO? Bo szukałam JEDNEGO filmu, który tylko TAM był. Kolejność filmów i seriali zupełnie przypadkowa.

NETFLIX

1. Bright (2017)


"Dwaj policjanci, człowiek i ork, usiłują pokonać dzielące ich różnice, aby wspólnymi siłami zapobiec niebezpieczeństwu zagrażającemu światu." - Filmweb.pl

2. Mowgli: Legenda dżungli


"Osierocony chłopiec wychowuje się w dziczy." Filmweb.pl

3. Trinkets


"Trzy nastolatki z różnych środowisk zaprzyjaźniają się ze względu na wspólne hobby — kradzież sklepową." Filmweb.pl

4. Sex education


"Nastoletni prawiczek Otis naśladuje swoją mamę, która jest seksuologiem, i wspólnie ze zbuntowaną Maeve zaczyna udzielać w szkole porad seksualnych." Filmweb.pl

5. Chilling Adventures of Sabrina


"Nastoletnia Sabrina, w której żyłach płynie krew wiedźm i ludzi, próbuje łączyć życie zwykłej śmiertelniczki z rodzinną tradycją: przynależnością do Kościoła Nocy." Filmweb.pl


HBO GO

1. Ślepnąc od świateł


"Perfekcyjnie poukładane życie dilera kokainowego Kuby zmienia się w chaos, gdy z więzienia wychodzi Dario, gangster starej daty." Filmweb.pl

2. Legion


"Młody pacjent szpitala psychiatrycznego, u którego zdiagnozowano schizofrenię, odkrywa w sobie nadprzyrodzone zdolności." Filmweb.pl

3. Rampage: Dzika furia


"Prymatolog Davis Okoye nawiązuje więź z inteligentnym gorylem. Nieudany eksperyment naukowy sprawia, że małpa oraz inne zwierzęta zaczynają siać spustoszenie w mieście." Filmweb.pl

4. Współczesna rodzina


"Trzy różne, ale spokrewnione rodziny mierzą się z problemami i utrapieniami w swój własny, komiczny sposób." Filmweb.pl



Jestem ciekawa, czy któreś z powyższych pozycji też już oglądaliście lub czy polecacie coś o podobnej tematyce. Dajcie znać w komentarzach jakie filmy/seriale warto obejrzeć.

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Muszę w końcu zabrać się za Sabrinę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na Netflixie polecam serial Limitless, Daybreak, Stranger Things, Orange Is The New Black, Breaking Bad. Ubolewam, że usunęli Dextera, bo to był świetny serial. Z poleconych przez Ciebie zdecydowanie obejrzę Legion. Brzmi na film, który może mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty