#40 Denko Lipiec 2019

lipca 31, 2019


Kolejny miesiąc za nami i kolejne kosmetyki, które dotrwały ze mną do końca. Oto kilka produktów, które udało mi się zużyć w lipcu. Zobaczcie, co warto kupić a co okazało się totalnym bublem. Zapraszam!

DENKO LIPIEC 2019


1. VISPLANTIS żel pod prysznic olejek kameliowy + wiśnia 400ml. Zapach żelu miło wspominam ale przyznam się bez bicia, że nie analizowałam składu produktu. Żel pozostawiał miłe uczucie nawilżenia po kąpieli, nie wysuszał skóry, to zapewne sprawka olejku kameliowego. KUPIĘ
2. BINGOSPA sól do stóp 550g. Zwyczajna sól do kąpieli stóp o delikatnym zapachu eukaliptusa. Sól dobrze zmiękcza i spełnia swoje zadanie. Nie przykuła mojej uwagi więc NIE KUPIĘ
3. FRATTI aktywna, czarna maska do włosów 220ml. Pokładałam znacznie większe nadzieje w tej maseczce jednak bardzo mnie rozczarowała. Maska nie zmieniła stanu moich włosów. Po prostu była zwykłym produktem, przy którym po spłukaniu z włosów nic kompletnie nie widać - ani połysku ani nawilżenia ani oczyszczenia... NIE KUPIĘ
4. ECODENTA czarna pasta do zębów 100ml. Od czasu do czasu powracam do czarnej party. Stosowałam też pastę z firmy Belita&Vitex ale ta jest zdecydowanie lepsza a jej konsystencja bardziej "zbita". Jedyny minus w czarnych pastach jest taki, że uczucie mięty w ustach jest zdecydowanie za słabe. Lubię tą pastę i szczerze polecam.  KUPIĘ
5. EO LABORATORIE odmładzający tonik do twarzy 200ml. Tonik oczyszczający do twarzy o przyjemnym zapachu. Nie podrażniał skóry ani nie powodował u mnie skutków ubocznych. Mimo, że jest przeznaczony do cery dojrzałej - postanowiłam go wypróbować. KUPIĘ
6. MEDISPIRANT antyperspirant żel pod prysznic 180ml. Kupiłam go przed wakacjami wraz z kulką pod pachę z tej samej firmy. Żel dosyć łagodny, trochę apteczny ale przyjemny zapach. Niestety mało skuteczny - tzn. na krótko. Tylko przez zaledwie dwie godziny można było się poczuć czysto i świeżo - potem bez antyperspirantu raczej się nie obejdzie, więc najlepiej od razu go zaaplikować. NIE KUPIĘ
7. MEDIHEAL maska-ampułka nawilżająco-wygładzająca. Tą maskę dostałam podczas jakiejś blogerskiej konferencji. Maski tego typu są dosyć drogie ale przynoszą natychmiastowe efekty. Dla mnie ogromna wada takich masek to oczywiście cena i mocne nasączenie przez, co ich aplikacja jest nieco problematyczna. Od czasu do czasu stosuję maski w płachcie ale rzadko. Maska daje natychmiastowy efekt ale krótkofalowy. NIE KUPIĘ




Jak wypadły Wasze zużycia w tym miesiącu?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty