ZIAJA Krem nawilżająco-matujący 25+

września 04, 2019


W okresie lata jak również wczesnej jesieni bardzo rzadko sięgam po kremy. Jednak na początku lata rozpoczęliśmy remont i moja skóra twarzy potrzebowała więcej uwagi. Jak sprawdził się mały i poręczny kremik od Ziai?

Kremik kupiłam w jakimś sklepie internetowym. Nie pamiętam już w którym. Cena bajkowa - około 10zł za polską markę dobrego jak dla mnie kremu do twarzy. Nie przepadam za smarowidłami do twarzy głównie z tego powodu, że moja skóra znacznie gorzej radzi sobie po aplikacji takich kosmetyków - zaczyna się błyszczeć, szybko zapycha i czuję, że nie jest dobrze oczyszczona.



Krem nawilżająco-matujący od Ziai okazał się dla mnie delikatnym, nie obciążającym mojej skóry kremem do twarzy. Doskonały dla mojej mieszanej skóry. Po jego aplikacji moja twarz jest sucha, miękka w dotyku i delikatnie pachnie. Bez problemu można używać kremu jako baza po makijaż. Mam jeszcze drugiego ulubieńca od Natura Siberica ale tym produktem podzielę się w innej recenzji.

Co na etykiecie?


Pamiętajcie, żeby podczas aplikacji jakiegokolwiek kremu nie używać większej ilości niż wielkość ziarenka grochu - wydaje nam się, że jest to niewiele lub za mało ale uwierzcie, że kosmetyk wtedy nie obciąży skóry oraz znacznie szybciej się wchłonie.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ok. 2-3 miesiąc
Cena: ok. 10zł
Skuteczność: matowi skórę ale nie przesusza, skóra jest gładka w dotyku
Zapach: delikatny


Znacie ten krem?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

  1. Swego czasu było bardzo głośno o tym kremie. Wiele osób go chwaliło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty