#1 AliExpressowe Nowości - czyli moja Wishlista

18.8.16

aliexpress wishlists


Hej kochane!


W dzisiejszym poście zobaczycie, co chciałabym sobie kupić w najbliższym czasie i co od dłuższego czasu jest na mojej chciejliście. Może wśród TYCH rzeczy znajdziecie coś dla siebie ;)



Poniżej przedstawiam Wam część swojej WISHLISTY produktów ze strony aliexpress.com




serduszka blog


wishlists


1. Zgrzewarka do folii 1,38$

2. Pudełko MAKARONIK na małe kolczyki lub pierścionki 0,38$

3. Zestaw 3 pierścionków dostępne w 3 kolorach - czarny, złoty, srebrny 0,59$

4. Otwieracz do butelek REKIN 0,87$

5. Otwieracz do butelek KLUCZ WIOLINOWY 1,52$

6. Miarka do makaronu spaghetti 1,20$

7. Foremka silikonowa SERDUSZKA - np. do lodu 1,52$

8. Lusterko CIASTKO z grzebieniem 0,92$

9. Folia efekt szkła - zdobienie paznokci 0,23$

10. 6 szt tabletek (koncentrat) - płyn do spryskiwaczy samochodowych 1,53$

11. Zawieszka KONICZYNA 1,68$

12. Zawieszka KLEPSYDRA 1,50$

13. Zawieszka kamienie naturalne 1,29$

14. Torba na ramię 3,20$

15. Organizer na zegarki 5,84$




wishlista blog





Od dłuższego czasu zbieram się też na zakup pierścionka ale boję się, że może nie pasować pomimo numeru... W Chinach wszystko jest mniejsze więc może być różnie ;)





Jak Wam się podoba moja chciejlista? Czy coś z TYCH przedmiotów wpadło Wam w oko? ;)



Zobacz także:

13 komentarze

  1. Podobają mi się 7,8 i te tabletki mnie strasznie ciekawią. Jeśli je nabędziesz prosiłabym o recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) mnie też zaciekawiły. Wg opisu na stronie 1 tabletkę rozpuszcza się w 4 litrach wody... i wg zdjęcia super czyści ten płyn. Ciekawe czy faktycznie tak jest ;)

      Usuń
  2. Silikonowa foremka najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zrobić czekoladki albo lód do napojów :)

      Usuń
  3. bardzo fajne gadżety, chociaż sama żadnego z nich nie potrzebuję:)
    Jesli chodzi o pierścionek to kupiłam 4 już, 2 za małe, jeden dobry a jednego jeszcze nawte nie widziałam, bo nie byłam w domu. Noszę rozm. 10, przy większych pierśionkach-11, chińskie 5 jest za małe, a 5.5 dobre- o ile Ci to pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz to wiem na pewno, że nie trafię z rozmiarem i chyba będę musiała zamówić kilka rozmiarów na próbę :) czyli słuszne były moje podejrzenia, że rozmiary będą przeróżne.

      Usuń
  4. Mnie się podobają pudełka-makaroniki i organizer na zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pudełka makaroniki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszki są śliczne ojoj:D chciałabym takie :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie tam są śliczne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. po co ci zgrzewarka do folii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np. do kanapek ;) albo ciastek bo nie lubię jak w torbie później mam okruszki bo mi wypadają no i przede wszystkim jedzenie zachowuje dużej świeżość bo nie ma kontaktu z powietrzem ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa