Podkład PAESE long cover fluid

22.8.16




W dzisiejszym poście recenzja podkładu do twarzy PAESE long cover fluid. Zobaczcie, jak sprawdził się u mnie oraz czy okazał się hitem czy kitem w makijażowej przygodzie ;) Zapraszam!




Długi czas zastanawiałam się nad recenzją tego podkładu. Był to mój pierwszy kosmetyk z PAESE. W międzyczasie myślałam też o zakupie pudru ryżowego ale ostatecznie zdecydowałam się na tańszy zamiennik z ECOCERY i nie żałuję.

Podkład natomiast okazał się totalnym niewypałem. Pomimo tego, że odcień dobierałam przed zakupem to jednak nie posłuchałam koleżanek, które mówiły: "weź jaśniejszy, ten podkład ciemnieje na skórze..."

To fakt... a ja nie znoszę nienaturalnej opalenizny więc jak szybko kupiłam - tak szybko zwróciłam ten podkład.




Dla zainteresowany skład:

podkład skład paese



Pojemność standardowa: 30 ml
Cena: około 20zł



Szklana buteleczka i wygodna szpatułka pozwalająca bez problemu wydobywać odpowiednią ilość podkładu z buteleczki. 



Dostępny w kilku odcieniach - najjaśniejszy 00
ja miałam 01 jak widać na zdjęciach



Podkład jest przeznaczony do cery suchej i normalnej (może to zabrzmi śmiesznie, ale nie zauważyłam tego przed zakupem i w sumie był to jeden z powodów dlaczego go zwróciłam...). Na szczęście nie było z tym problemów - zaprzyjaźniona drogeria sprzedaję produkty ze zwrotów z upustem %. Co prawda użyłam tylko raz ale nie chciałam się z nim męczyć do końca butelki.



Krycie: mocne



podkład paese long





Rzeczywisty kolor podkładu uchwyciłam najlepiej na zdjęciu poniżej:





podkład long cover fluid



Podkład ma dosyć ciężką konsystencję i zdecydowanie nie nadaje się do skóry tłustej, mieszanej. Dodatkowo ciemnieje, mam wrażenie, że o jakieś 2 tony na skórze, można powiedzieć, że kolor przypomina coś pomiędzy żółtym a brązem... Zdecydowanie zniechęciło mnie to do następnej aplikacji. Może i kryje całkiem dobrze ale każda jego warstwa uwydatnia wszelkie załamania na twarzy i zakładam, że nie nadaje się kompletnie dla osób z widocznymi zmarszczkami.



Dodatkowo podkłady PAESE PHOTOREADY są z drobinkami...


Nie znoszę rozświetlających podkładów!



paese long cover fluid




Podkład zniechęcił mnie na tyle, że nie wiem czy kupię jeszcze cokolwiek z tej firmy. Czasami lepiej wydać mniej pieniędzy na coś sprawdzonego, niż więcej na "firmę" a nie na produkt ;)





Podsumowując:

Opakowanie: 4/5
Wydajność: ? Nieprzetestowana
Cena: 4/5
Skuteczność: nawet dobre krycie ale uwydatniające wszelkie załamania na twarzy, co daje ogromny minus temu podkładowi 
Zapach: brak




Co myślicie o tym podkładzie?
Czy macie jakieś sprawdzone produkty PAESE?

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Nie jestem przekonana, czy chciałabym go kupić. Wolę podkłądy bez drobinek i to uwydatnianie załam na skórze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat jest zwykły bez drobinek ale z nazwą PAESE PHOTOREADY są z minimalnymi drobinkami. Dziwny jest kolor jaki daje ten podkład na skórze bo ani to brąz ani beż...

      Usuń
  2. Nie miałam okazji mieć produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do dzisiaj się waham czy kupić puder ryżowy czy lepiej nie ryzykować już nic z tej firmy... jak dla mnie to tylko "marka"

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa