Organic Shop Lekki Krem Żel Do Rąk i Paznokci Indonezyjskie Spa

24.8.16

krem do rąk organic




W lipcu firma Organic Shop podbiła moje serce. Jak na razie przetestowałam 4 produkty i chociaż 2 z nich mnie zraziły to nie zamierzam się zniechęcać do dalszego testowania kosmetyków z tej firmy. Dzisiaj w roli głównej organiczny lekki krem-żel do rąk i paznokci Indonezyjskie Spa.



Krem kupiłam na prezent na początku lipca ale nie byłabym sobą, gdybym nie użyła go kilka razy ;)
Na początku jeszcze przed wypróbowaniem byłam dosyć zainteresowana. Ładne opakowanie, ciekawe połączenie i chwytliwa nazwa sprawiły, że wrzuciłam produkt do koszyka. Krem kupiłam na stronie drogerii internetowej wizaz24.pl



Muszę przyznać, że nie przepadam za zapachem ylang-ylang ponieważ używałam już kiedyś żelu i bardzo szybko jego zapach mi się znudził i wręcz mnie drażnił... Jednak zaryzykowałam, bo liczyłam, że nie będzie tak źle.




olejek ylang




Krem nie jest tłusty, nie musimy nakładać go w ogromnych ilościach aby go poczuć. Dodatkowo opakowanie czyli wygodna tubka jest bardzo poręczna i możemy go spokojnie nosić w małej torebce. Kolory na tubce nawiązują do natury i spokoju.


Zapach - trudno się tutaj rozwodzić. Znajdą się zwolennicy jak i przeciwnicy. Mnie osobiście nie przypadł do gustu, bo pachnie co najmniej dziwnie... i to jest główny powód dlaczego, nie chciałabym go używać...




krem do rąk ylang ylang



Opis i skład:


skład kremu



Krem wg opisu zawiera 99% naturalnych składników


Jego główne zadania to odżywienie, aksamitna i gładka skóra oraz mocne i błyszczące paznokcie.



krem ylang ylang




Cena: 5,09zł/75ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wystarczy niewielka ilość aby nawilżyć skórę
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze nawilża i nie pozostawia uczucia filmu na dłoniach 
Zapach: ylang-ylang, cytryna




Czy używałyście tego kremu?
Jakie zabiegi SPA fundujecie swoim dłoniom?

Zobacz także:

5 komentarze

  1. Wygodne opakowanie i fajna cena, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, nawet nic nie miałam z tej firmy.
    Ja się polubiłam z jakimś rosyjskim kremem do rąk.Kupiłam go na Malcie w Poznaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo opakowanie kremu jest zachęcające, a skoro ma takie działanie to chętnie go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedrogi i dość przyjemny produkt,a le nie umiem wyobrazić sobie jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia czego mogłabym się spodziewać po zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa