SCIENCE&WELLNESS szampon nawilżająco-oczyszczający do włosów

lutego 08, 2017



Lubię robić zakupy online - jest to wygodna forma kupienia lub przetestowania jakiegoś produktu bez wychodzenia z domu. Dodatkowo nie muszę zakładać konta to każdego ze sklepów i mogę przebierać w ofercie. Tak też właśnie zrobiłam szukając rękawiczek nitrylowych - bo obecne wówczas mi się skończyły. Szukałam rękawiczek - kupiłam rękawiczki, szampon i maskę.
Szampon nawilżająco - oczyszczający marki Science&Wellness w dzisiejszej recenzji!


Od dłuższego czasu nie przepadam za dużymi pojemnościami kosmetyków


Dlaczego?


Bo obawiam się, że kupując przez internet dany kosmetyk nie spodoba mi się lub mogę po nim mieć jakąś reakcję alergiczną dlatego też nie ryzykuję zakupu takich pojemności


W przypadku tego szamponu było inaczej


Szukałam czegoś zupełnie innego - marki nieznanej mi dotąd


W dodatku nie spotkałam się z szamponem zawierającym glicerynę i też dlatego chciałam spróbować



szampon do włosów


Przekonał mnie opis produktu ze strony sprzedawcy:


"Szampon nawilżająco-oczyszczający  Science&Wellness
pojemność 1000ml

Ten specjalny szampon z neutralną formułą o wysokiej zawartości gliceryny oczyszcza i nawilża wszystkie rodzaje włosów, szczególnie suche. Dzięki właściwości nawilżającej gliceryny i jego zrównoważony wzór ten szampon przywraca właściwą równowagę nawilżenia i normalizuję strukturę włosa, a szczególnie nadaje się do lekkich i delikatnych włosów dzieci  nadaje połysk i wygładza.

Pojemność: 1000ml 

Szampon profesjonalny Delikatnie nawilża i oczyszcza włosy normalizując strukturę i przywracając równowagę hydrolipidową skóry głowy, dzięki swojej formule bogatej w naturalne składniki. Usuwa pozostałości produktów do stylizacji i przeciwdziała elektryzowaniu się włosów. 

Sposób użycia:
Niewielką ilość nałożyć i spłukać. W razie potrzeby czynność powtórzyć."




szampon włosy




Na problem dużej butelki znalazłam sposób - zastosowanie pompki, dzięki której dozowanie jest o wiele przyjemniejsze i wygodniejsze



szampon oczyszczający

szampon science wellness


Szampon dobrze się pieni ale nie aż tak aby kapała nam ta piana do oczu


Zdecydowanie zmywa wszystkie pozostałości z naszych włosów takie jak żele, pianki, lakiery itp.


Ma lekki i przyjemny zapach - lilia plus jeszcze coś - nie do końca go zidentyfikowałam :)

szampon profesjonalny


Dostępność: Allegro
użytkownik: kosmetykiplus



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze umyte włosy bez obciążenia i bez problemów z rozczesywaniem
Zapach: lilia




Znacie markę produktów SCIENCE&WELLNESS?


Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, ale obawiam się, że na moich przetłuszczających się włosach mógłby się nie sprawdzić. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale szampon wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie duże opakowanie ! Obecnie zużywałabym chyba wieki :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty