APIS maska na przebarwienia z limonką i ekstraktem z ogórka

lutego 06, 2017



Na początku mojej przygody z kosmetologią w szkole policealnej byłam zaciekawiona wszystkimi produktami profesjonalnymi. Firmę APIS poznałam w hurtowni kosmetycznej i już na wstępie skusiłam się ze względu na cenę. Dużym plusem jest też fakt, że APIS dodaję niewielkiego formatu książeczki wraz z opisami zabiegów czy opisem składników - przez, co dodatkowo można poszerzyć swoją wiedzę. Maskę na przebarwienia kupiłam nie tylko dla siebie. W dzisiejszym poście dowiedzie się, czy okazała się na tyle skuteczna aby wyeliminować przebarwienia czy może jednak nie.



Kilka słów na temat firmy APIS

★ istnieje od 1988 r.
★ produkuje kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała
★ kosmetyki dostępne w dwóch kategoriach: dla klienta detalicznego i dla profesjonalistów (gabinety kosmetyczne)
★ kosmetyki na bazie minerałów z Morza Martwego





maska do twarzy blog apis


Powyżej widzicie etykietę z tuby maski na przebarwienia: właściwości, wskazania, sposób użycia oraz składniki. Wszystkie te ważne informacje są przestawione w jasny i czytelny dla odbiorcy sposób.


Konsystencja maski jest lekko kremowa, nie jest jednak tłusta czy też "ciężka".
Zapach cytrusowy, nie męczący ani nie drażniący.


maska apis przebarwienia



Maskę zużywałam na zabiegi dla X jak również dla siebie. Na plus - maska pomogła nieco zniwelować piegi czy tez przebarwienia. Jednak pamiętajmy o systematyczności przy używaniu tego typu produktów. 


Nie jest to maska przy której już po pierwszym użyciu zobaczymy oszałamiające efekty.

Tutaj potrzeba cierpliwości i wytrwałości. Nie zauważyłam skutków ubocznych. 


Zalecana jest do użytku profesjonalnego, ale myślę, że przy domowym użyciu przez osoby spoza kręgu kosmetycznego raczej nic nie powinno się wydarzyć. Należy jednak zachować ostrożność i sprawdzić składniki aby wykluczyć ewentualne uczulenie.



maska do twarzy apis


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: zależnie od zużycia i ilości zabiegów - może wystarczyć nawet na kilka miesięcy
Cena: od 25 zł
Skuteczność: przy regularnym stosowaniu rozjaśnienie przebarwień ale bez całkowitego ich usunięcia
Zapach: cytrusowy




Co sądzicie o marce APIS?


Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Ciekawe jakby u mnie się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przebarwienia byłyby duże to myślę, że nie ma co liczyć na tą maskę - jest za słaba ;(

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam nic z Apis ale planuje wypróbować peeling do twarzy żurawinowy. Na maseczkę też bym się skusiła bo lubię takie o kremowej konsystencji i cytrusowym zapachu kosmetyki do pielęgnacji twarzy. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Może u mnie by zadziałała. Moje przebarwienia w sumie nie są duże. Muszę się za nią rozejrzeć. Cena nie jest taka zła jeśli starcza nawet na kilka miesięcy :) Mam więc nadzieję, że się nie zawiodę :)
    Na dodatek bardzo lubię cytrusowe zapachy.

    Pozdrawiam! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocznik ma! Nigdy nie miałam kosmetyku tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemu z przebarwieniami, więc to raczej produkt nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty