BARWA Szampon wzmacniający do włosów

20.2.17



Włosy - część z nas ma wręcz bzika na ich punkcie. Niektóre z nas przykuwają szczególną uwagę do brwi - malując je i podkreślając. Z kolei na pewno znajdą się dziewczyny, które bardzo często zmieniają kolor paznokci :) Każdą z NAS jednak łączą kosmetyczne nowości - a taką właśnie nowością jest u mnie szampon lniany, wzmacniający z kompleksem witamin firmy BARWA.


Szampon lniany?

Brzmi intrygująco


Czego możemy się spodziewać po tym produkcie?

▶ świeżości
▶ puszystości
▶ ochrony przed uszkodzeniami
▶ zdrowego i pięknego wyglądu






Opis producenta:


Barwa Naturalna Szampon Lniany Wzmacniający z Kompleksem Witamin

Szampon zawiera:

odżywczy len
kompleks witamin
zmniejszoną ilość alergenów
Zapewnia włosom świeżość i puszystość.

Zapewnia ochronę przed uszkodzeniami.

Składniki aktywne:

Ekstrakt z lnu – nadaje włosom puszystość i zdrowy wygląd.

Kompleks witamin – poprawia nawilżenie i zapewnia świeży wygląd.







Szampon jest bardzo wygodny w użyciu
Zamykany na klik - dzięki temu nic się nie wylewa
Ma też odpowiedni otwór - nie za mały, nie za duży
Szampon pieni się umiarkowanie, nie szczypie w oczy


Bardzo delikatnie pachnie i jest delikatny
Zapach nie jest bardzo intensywny jednak dla mnie to w zupełności wystarcza


Przede wszystkim włosy są:

➤ miękkie
➤ gładkie
➤ ładnie pachnące





Bardzo podoba mi się kolor szamponu jak również szata graficzna firmy





Dostępność: wizaz24.pl

Cena: 4,89 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze myje włosy, nie obciążąjąc ich, ma lekką formułę
Zapach: kwiatowy




Jaki jest Wasz ulubiony szampon?
Jakiego szamponu aktualnie używacie?

Zobacz także:

14 komentarze

  1. Ja aktualnie to jaki pod rękę mi wpadnie :D Na przemian Schwarzkopf, Pantene, H&S i jeszcze jeden z Elfa pharm, ale nie pamiętam nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Barwy bardzo lubię i regularnie kupuję wersję ze skrzypem polnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cena. Nie widziałam go wcześniej. Ja zazwyczaj używam szamponów z Yves Rocher, bo moje włosy na nie najlepiej reagują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie odstawiłam szampony i używam mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam myć mydłem włosów :D

      Usuń
  5. Z Barwy coś miałam, wiem, że jedno mnie uczuliło. Cena jest kusząca :)
    Ja używam szamponu dla niemowląt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja jajeczna była przeciętna. Ciekawe jak ta by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Twoje recenzji ten szampon bardzo mnie zaciekawił. Przyznam się, że jeszcze nie słyszałam o marce Barwa. Obecnie używam szampon Bani Agafii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupowałam często szampony tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem skuszę się na inny zapach :) Szampon ma dosyć lekka konsystencję więc warto wypróbować inne z tej marki.

      Usuń
  9. Szampon prezentuje się dość ciekawie. I dodatkowo bardzo atrakcyjna cena.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chęć na szampon z Barwy, ta firma kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ma ładny, delikatny zapach więc wypróbuj koniecznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa