Bielenda Pearl Base nawilżająca baza pod makijaż

maja 24, 2018


Codzienny makijaż - obojętnie czy robisz go na szybko czy przykładasz się godzinami. Najważniejsze aby był trwały i bez problemu wytrzymał na twarzy przez większość lub nawet cały dzień. Zacznijmy od początku czyli od bazy...

Długi czas od kiedy zaczęłam w ogóle się malować - nie używałam bazy pod makijaż. Wychodziłam z założenia, że w ogóle jej nie potrzebuję. Później, kiedy poszłam do szkoły kosmetycznej i robiłyśmy sobie próbne makijaże poznałam bazę silikonową z Ingrid. Po jej zastosowaniu od razu widziałam różnicę w wytrzymałości oraz wyglądzie makijażu. Krótki czas po tej sytuacji zakupiłam sobie bazę silikonową pod makijaż z Ingrid. Niestety po około 2-3 miesiącach stosowania tej bazy moja skóra w okolicach nosa i czoła stała się znacznie przesuszona. Doszłam do wniosku, że jednak ta baza mi nie służy. Znowu przestałam używać jakiejkolwiek bazy pod makijaż. Od kilku miesięcy testuję dwie bazy pod makijaż. Jedną zaprezentuję Wam w dzisiejszym poście.

Perłowa baza pod makijaż o działaniu nawilżającym z Bielendy ma niespotykaną dla mnie konsystencję. Szklana buteleczka z pipetą oraz różowo-brązowe kuleczki. Aż trudno uwierzyć, że w tej butelce kryje się dobra baza służąca jako podstawa odpowiedniego makijażu. Baza nie tylko pełni rolę bazową do makijażu ale także dobrze nawilża i lekko poprawia koloryt skóry.


baza pod makijaż

Bazę nawilżającą pod makijaż stosuję zamiennie z bazą matującą z Lirene dzięki czemu moja skóra ma zapewnione nawilżenie oraz zwężenie porów. Tym razem nie zmagam się z problemem przesuszonej skóry.

baza pod makijaż w perłach

Perełki bazy są niezwykłe. Po naciśnięciu dozownika perełki zmieniają się w półpłynną, wodnistą prawie postać "kremu". Baza jest bardziej czymś żelowym niż kremowym. Ma bardzo lekką formułę i po jej aplikacji na twarz czuć wodę. Baza szybko się wchłania ale zawsze po jej aplikacji czekam jeszcze kilka minut przed nałożeniem podkładu. Nawilżająca baza pod makijaż od Bielendy ma znacznie krótszą wytrzymałość niż baza matująca Lirene. Mój makijaż po nałożeniu tej bazy utrzymuje się bez żadnego świecenia do 3-4 godzin. Być może ze względu na moją skórę (cera mieszana) nie jest to strzał w dziesiątkę, dlatego też bardzo dobrym rozwiązaniem jest używanie jej zamiennie z bazą matującą.

baza pod makijaż


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 4-5 miesięcy
Cena: około 35zł
Skuteczność: dobre nawilżenie skóry twarzy i przygotowanie do nałożenia makijażu
Zapach: brak



Jakiej bazy pod makijaż używasz?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. U mnie baza w postaci kremu CC Madary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie bez bazy kremy bb trzymają się dłużej na skórze. ale moja jest normalna w stronę suchej

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktycznie nie sięgam po bazy pod makijaż. Te perełki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty