7. Edycja spotkania blogerów See Bloggers 2019 | Fotorelacja

czerwca 18, 2019


Trzy tygodnie temu w Łodzi odbyło się jedno z największych wydarzeń blogerskich w Polsce. Mowa oczywiście o See Bloggers, które z Gdyni przeniosło się do Łodzi. W tym roku zgromadził 2500 twórców internetowych, 80 prelegentów i 60 partnerów. Co się działo i jak wyglądało to wspaniałe wydarzenie?
W tym roku, po raz drugi miałam możliwość uczestniczenia w tym radosnym wydarzeniu. Jest to świetna okazja na poznanie nowych osób, zobaczenie "na żywo" perełek show-biznesu,  poznanie tajemnic internetowego sukcesu, szybki wypad "na miasto", krótki wyjazd urlopowy, nawiązanie nowych współprac i przeżycie świetnej zabawy. Co się działo 7-9.06.2019r.?

Na wydarzenie przyjechałam w sobotę koło godziny 10.00. Rejestracja trwała chyba z pół godziny. Zastałam całkiem długą kolejkę, która na szczęście szybko się przesuwała.



Po zorientowaniu się co? gdzie? jak? Próbowałam skontaktować się z dziewczynami, które również dostały się na to wydarzenie. Przy próbie zrobienia pierwszego zdjęcia zaskoczyła mnie Ewa. Koniecznie zajrzyjcie na jej wspaniały, modowy blog.

Na miejscu, w ogromnym budynku EC1 w Łodzi czekało na nas wiele atrakcji. Całość imprezy była podzielona na poszczególne strefy: rejestracja, sale warsztatów, scena główna, sceny poboczne, stoiska marek, strefa wypoczynku.


Później udało mi się spotkać z Anią, którą poznałam rok temu na kieleckim spotkaniu blogerów Blogotok. Szkoda, że w tym roku nie wypalił... Ania prowadzi również modowy blog.



Na stoisku Caseroom można było stworzyć własne etui na telefon. Niestety moja marka telefonu ASUS nie była dostępna. Nic nie szkodzi bo całkiem niedawno zamawiałam etui z ali i zdążyło dojść na wyjazd. Motyw - aparat :)


Prawdziwa gratka dla fotografów. Tyle modeli na raz to jeszcze nie widziałam. Praktycznie czułam się baaaardzo amatorsko. Doszłam do wniosku, że aktualnie moja wiedza w temacie fotografii jest chyba znikoma. Zdjęcie poniżej chyba wrzucę do albumu na pamiątkę. Świetne ujęcie dzięki #Leyraa!



Różowe łoże, które przygotowała marka Indigo oraz ciekawe dodatki :) Róż i fiolet królowały na See Bloggers. Indigo przygotowało aż trzy ekspozycje zachęcając do zdjęć i wzięcia udziału w konkursie.


Na stoisku kosmetyków naturalnych DLA miałam możliwość posmakować naparu z ziół przeznaczonych dla konkretnej skóry lub problemu. Orzeźwiające, świeże i kojące smaki!





Natura Siberica po raz pierwszy zaprezentowała pasty do zębów oraz pouczała jak prawidłowo szczotkować zęby.



Warsztaty z gotowania z użyciem garnków kuchennych marki Philipiak. Będąc na jednym z pokazów tej marki stałam się posiadaczką i w sumie nie żałuję. Garnki solidne, z nierdzewnej stali chirurgicznej, łatwe w użytkowaniu i myciu a przede wszystkim nie zużywające tyle gazu co zwykłe garnki. Polecam!




Nie omieszkałam nie poprosić o zdjęcie z mistrzynią wizażu Anną Muchą.


Czas na odpoczynek. Może bezalkoholowe Somersby?



Lub jeśli macie ochotę to polecam pyszne soki ze #slonecznatlocznia


A poniżej stoisko #vizir które ma dwa oblicza: kapsułki do prania lub dekoracja własnego ciasteczka i pyszna kawka. Które wybierzesz?


Scena główna. Rozmowa na temat hejtu w sieci i praw kobiet.


Kobieca siła w Internecie.


Michał Koterski wreszcie na żywo :)


Poniżej strefa relaksu i przekąsek


Niedzielny występ Maryli Rodowicz na Scenie Głównej


Nie mogłam się powstrzymać. Pierwszy raz w tym roku zakręciłam. Niestety nie wygrałam, choć motywacja na czas była ogromna. Ale udowodniłam sobie, że potrafię :) Stoisku #legrand dziękuję za świetną zabawę!



Na stoisku I am Bio, pierwszy raz miałam możliwość zagrania w grę VR, chociaż już od jakiegoś czasu jestem posiadaczką okularów to jednak nie jest to, to samo. Fajna sprawa!


Poniżej zdjęcie prezentujące scenę na której za kilka minut rozpocznie się impreza wieczorna i koncert Natalii Kukulskiej!



Dzięki #bonprix stworzyłam swoją pierwszą stylizację!




Smaczne potrawy, które przygotowałam podczas warsztatów z gotowania pod okiem Dawida Budzicha. Dziękuję za wspaniałą lekcję. Danie ze szparagami i rybą odtworzyłam w domu, pięć dni po powrocie z See Bloggers! Było rewelacyjne!




Jak Wam się podobała moja relacja?
Dajcie znać czy kiedykolwiek byliście na tego typu wydarzeniu?



Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Świetna relacja :) Na pewno można wynieść z takiej imprezy coś wartościowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat to zdjęcie co dodałaś ze mną, to mi nie wysłałaś haha🤣
    Warto było, za rok też jedziemy! 🔥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz, że nie można powielać treści w internecie :) no nie uczyli Cię o SEO :D materiały muszą być inne na blogach, żeby dobrze się pozycjonowało. No ja Cię takich rzeczy uczyć nie będę! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty