#39 Denko Czerwiec 2019

czerwca 30, 2019


Czerwcowe denko już za mną. Porządki w kosmetycznej szafie nadal trwają. Myślę, że lipcu będzie do pokazania o wiele więcej. A tymczasem zapraszam na post. Co zużyłam w minionym miesiącu?

DENKO CZERWIEC 2019


1. VIANEK Żel myjący do twarzy 150ml. Normalizujący żel z ekstraktem z kory wierzby stał się moim ulubieńcem. Ma bardzo przyjemny zapach. Jeśli mogłabym coś w nim zmienić to jedynie dodać do niego drobinki ścierające naskórek - kiedy używam żeli peelingujących wtedy jakoś czuję, że moja skóra jest dogłębnie oczyszczona. Ten żel nie nadaje się do użycia samodzielnie bez myjki albo gąbki bo po prostu nie jest wydajny. Miło go wspominam więc KUPIĘ
2. BANDI Balsam regenerująco-ochronny SPF30 150ml. Balsam do ciała o żółtawym kolorze. Chroni skórę przed słońcem i regeneruje ją w przypadku braku elastyczności. Balsam lekki, o delikatnym zapachu. Minus tego kosmetyku jest fakt zabrudzenia ubrania. Ja często smarowałam się na wieczór i potem miałam tłuste plamy na prześcieradle... NIE KUPIĘ
3. EVREE Sodowa pianka do mycia twarzy 150ml. Kosmetyk posiada konsystencję żelu/mleczka do twarzy. Niestety nie jestem kompletnie zadowolona z tego produktu. Czuję, że moja skóra jest brudna i tłusta. Zupełnie nie radzi sobie z makijażem. NIE KUPIĘ
4. APIS Bioaktywna maska algowa pod oczy i na powieki 80g. Maski używałam bardzo dawno. Przypuszczam, że pudełko już jest nie aktualne ale bardzo chciałam o niej wspomnieć w denku :) Maska bardzo dobrej jakości. Początkowo miałam opory przed jej nałożeniem bo przyciska oczy i nie wolno ich otwierać - wiadomo, że maski algowe tuż po rozrobieniu są płynne i zastygają z czasem. Maska daje działanie natychmiastowe. Z pewnością do niej powrócę. KUPIĘ
5. FARMONA Eksfoliująca maska rozjaśniająca 190g. Duże opakowanie maski sprawia, że mimo swojej ceny (ok. 40zł) jest bardzo wydajna. Maski algowe dają efekt tuż po zabiegu. Wygładzają, dotleniają i rozjaśniają skórę. Maseczka przeznaczona do skóry zanieczyszczonej. KUPIĘ
6. FARMONA Maska normalizująco-balansująca 190g. Maseczka przeznaczona do cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej. Skutecznie matuje skórę i pochłania nadmiar sebum. Lubię maski algowe więc z pewnością poszukam jeszcze takiej do mojej cery. KUPIĘ





Jak wypadły Wasze zużycia w tym miesiącu?

Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Z produktów Apis korzystałam na zajęciach w szkole. Tej maski nie kojarzę, ale inne kosmetyki też ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie denko troszkę większe. Zaciekawiłaś mnie tymi algami oceanicznymi od Farmony

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki sodowa pianka z Evree też się u mnie nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie balsam z Bandi, który u mnie niestety też się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty