Ziaja Maska intensywny kolor włosy farbowane

czerwca 07, 2019


Nie jestem systematyczna w stosowaniu niektórych kosmetyków. Jeśli chodzi o kremy do twarzy, kremy do stóp i maski do włosów to niestety stosuje je okazyjnie. Z tej trójki jednak najchętniej wybieram maski do włosów. Zobaczcie, co fajnego używałam ostatnio z Ziai.

Farbuję włosy co jakiś czas kremami koloryzującymi, farbami i hennami. Staram się nie robić tego tak często a tylko wtedy, kiedy już na prawdę odczuwam taką potrzebę czyli raz na 3-4 miesiące. Dobrze jednak zadbać o strukturę włosa i odżywić je dobrą maską, serum lub odżywką. Maski w słoiku wymagają stosowania dodatkowo szpatułki, tak aby do środka kosmetyku nie wpadła niepotrzebnie woda lub włosy.


Maseczka do włosów z Ziaja przypomina konsystencją biały krem, ale wbrew pozorom bardzo dobrze się zmywa i sprawia, że włosy są przyjemnie gładkie po wysuszeniu i śliskie, kiedy są jeszcze mokre.

Maska do włosów dobrze nawilża włosy i nie powoduje ich puszenia. Można powiedzieć, że ujarzmia zaniedbane kosmki. Stosowanie tej maski było dla mnie czystą przyjemnością. Myślę, że skutecznie udało mi się odżywić włosy i podtrzymać je w odpowiedniej kondycji po farbowaniu. Jeśli mogłabym coś w niej zmienić to na pewno zapach - np. na cytrusowy albo bardziej "żywy".

Co na etykiecie?


Maska oczywiście jest oryginalnie zafoliowana, co gwarantuje świeżość produktu oraz jego czystość. Pojemny słoiczek, w którym mieściła się maska możemy wykorzystać do przyrządzenia domowego peelingu cukrowego do ciała lub innego kosmetyku.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: ok. 7 zł
Skuteczność: dobrze zregenerowane i nawilżone włosy, maska ujarzmia niesforne kosmki
Zapach: trudno określić



Czy lubicie firmę Ziaja?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Nie korzystam z produktów do włosów farbowanych, ale miałam inny wariant z Ziai i maska była całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam jeden ulubiony krem do twarzy, ale masek z tej firmy jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie miałam masek do włosów od Ziaji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty