W7 The Nudes Paletka cieni do powiek

czerwca 04, 2019


Jeszcze w czasach, kiedy chodziłam do szkoły policealnej (około 4 lata temu) moje zainteresowanie makijażem były znacznie większe niż dzisiaj. Mimo wszystko zdecydowanie wybieram cienie w kolorze naturalnym - brązy i beże niż krzykliwe kolory. Czy paletka od w7 The Nudes jest warta zakupu?

Paletka w7 The Nudes zawiera cztery cienie w kolorach ciepłego beżu i brązu, od najjaśniejszego beżu po nieco ciemny brąz, który śmiało nadaje się jako bronzer do policzków.

Na zdjęciach poniżej prezentuje paletkę cieni oraz tester. Jeśli chodzi o stosowanie cieni do makijażu to muszę przyznać, że jestem bardzo wybredna. Zazwyczaj wymagam od cieni tego, aby się nie rolowały podczas aplikacji ani też aby nie były za bardzo sypkie. W przypadku cieni z w7 mój pędzelek przy każdej próbie nałożenia cienia na pędzelek - był obklejony cieniem. Nie wiem, czy może ja robiłam coś źle, czy taki urok tej paletki... Z aplikacją jeszcze gorzej. Podczas próby aplikacji cienia na powiekę, trzeba było go "wsmarowywać" a i tak większość cienia osypywała się z oka... Co do efektu wizualnego - cienie bardzo słabo odznaczały się na skórze, co widać na mojej dłoni oraz były słabo wytrzymałe w ciągu całego dnia.


Skład:


Słabo widoczne odcienie Paletki w7 The Nudes




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: nie zużyłam do końca
Cena: ok. 15 zł
Skuteczność: słaba widoczność kolorów na skórze, rolowanie się cienia (jakby był kremowy), osypywanie się podczas aplikacji
Zapach: brak



Czy polecacie kosmetyki w7?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Ładnie się prezentują, szkoda, że tak słabo wypadły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, rzeczywiście słabo wypadają. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ładne i delikatne, takie jak lubię najbardziej, ale fakt, że paletka nie chce "współpracować" raczej nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory ładne no ale niestety rolowanie i słaba pigmentacja to coś co dyskwalifikuje u mnie i tak rzadko używanie cienie;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty